  • Data: 2011-08-31 14:04:58
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    news:almarsoft.5209726195023166627@News.gazeta.pl...
    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:49:04 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >

    > Ty idz sie leczyc
    > Albo wez do reki oba telefony to moze zauwazysz roznice.

    Ja różnice zauważam, nie twierdzę że jest identyczny tylko że podobny.
    Rozumiesz znaczenie tych słów?

    > Na razie masz pretensje w stylu: dlaczego 90% telewizorow jest do siebie
    > podobna, ma prostokatny ekran, guziki wlaczania z prawej strony pod
    > ekranem, etc

    Tak może powiedzieć tylko ktoś, kto nie ma pojęcia na temat
    wzornictwa przemysłowego.

    > To wez niech Ci ktos pokarze jak wygladaja widgety w androidzie
    > i jak mozna nimi spersonalizowac telefon.
    > Bo jak na razie to wyglada na to, ze Ty telefonu z androidem w zyciu
    > niebuzywales albo nie umiales wykorzystac podstawowych cech tego systemu.

    Naprawdę lata mi jakiś tam Twój widget :-)

    > M.in. do selektywnej selekcji elementow - jest to wygodniejsze niz mazanie
    > paluchem.

    Do selectywnej seleckcji??? :-))) Co to znaczy?
    Jak touchscreen jest do dupy to kursor jest wygodniejszy :-)

    > Do obslugi myszki np. w VNC
    > I do wielu innych rzeczy

    A jaki problem w obsłudze myszki w VNC?
    Ja ją obsługuję touchscreenem w iPhone.

    > No tak potrafi odpowiedziec tylko osoba nie wiedzaca o czym mowi :)

    A konkretniej? O co Ci chodzi? Dałeś bzdurny przykład rzekomej
    bariery z którego wyjście jest trywialne i to bez bluetootha.

    > Aaaaa podlaczenie telewizora do sieci tez Cie juz przerasta?
    > Wiesz co to DLNA i na czym polega funkcja AllShare w Twoim TV samsunga?

    Tak, mam go podłączony tak własnie do domowej sieci.

    > perspektyw na

    > Tez, ale powiedz mi dlaczego nie mozesz przeprowadzic video
    > rozmowy z uzytkownikiem innego telefonu niz iPhone?
    > Podpowiem Ci: bo iPhone zostal wykastrowany z videorozmow
    > po UMTS.

    Ależ mogę! I wiele razy robiłem z użyciem Skype.

    > Zdziwiony?
    > Pewnie zaraz bedzie jakis kontrargument podobnie jak
    > z wykastrowanym sms'em czy BT.

    Zastanów się czemu nowy BT to właściwie wifi...

    > I robi gowniane zdjecia - nadaja sie do fotografowania towarow
    > i cen w sklepie.

    Na czym polegać miałaby ich gównianość tak bardziej konkretnie?

    > Zobacz sobie jak miazdzy Twojego super Iphona taka Nokia N8.
    > IPhone wyglada przy tym slabiutko.

    Nie zobaczę sobie bo nie mam takich zdjęć pod ręką...
    Nie porównywałem do Nokii - porównywałem do dwu
    telefonów z Androidem i było u nich kiepściutko z fotkami.