  • Data: 2011-08-26 20:38:38
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Pt 26 08 2011 18:20, Pszemol pisze:

    > Zapoznaj się proszę z historią firmy Apple.

    Widziałem, Jobs ściągnął CEO Coca-Coli do Apple, który wywalił Stiva i o
    mały włos doprawadziłby Apple do bankructwa. Niezły ze Stiva wizjoner.

    > Przypomnij sobie co się z nią działo gdy odszedł Jobs.

    Nie odszedł, tylko został wywalony z hukiem.

    > Przypomnij sobie co się z nią stało gdy Jobs wrócił...

    Widziałem. Jak hamburgerom zamknęli napstera, to nagle nie ma skąd brać
    mp3. Bo hamburgery nawet płyt cd nie potrafią ripować. Ot i cały sukces
    AppStore.

    > Zerknij jakie ma ona od kilku lat notowania na rynku akcji.

    Widziałem.

    > Zobaczysz jakie to ja kawały opowiadam...

    Koreańskie części, składane w Chinach to arcyamerykańskie iPhone, iPod,
    iPad i Maccośtam. Tego nawet żenadą nie można nazwać. Ale opowiadaj
    dalej, lubię się śmiać :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D