  • Data: 2008-01-02 09:15:41
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: kulek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T pisze:

    > Dla mnie nic, bo ja bym umowy na trzy lata z dostawcą internetu i tak nie
    > podpisał. Ale co to ma do rzeczy? Jak ktoś chce, to dlaczego mu zabraniać?

    heh, wyjaśniałem dlaczego, ale przecież Ciebie to nie dotyczy..
    najlepiej nazwać "pomysł z kosmosu" "kolejny wyznawca Mao" itp

    a później nie mogąc argumentami potwierdzić swojej racji.. stwierdzić :
    "to mnie nie dotyczy".

    jeżeli Ciebie nie dotyczy.. to czemu się odzywasz ?

    jeżeli nie możemy zagwarantować jakości (wg Ciebie nic się nie da zrobić
    w tej sprawie) to chociaż zagwarantujmy możliwość zrywania w realnie
    krótkim czasie, umów poprzez które zgodnie z prawem jesteśmy oszukiwani.

    Co do wolnego rynku.. to nie polega on na tym, że jest brak nakazów i
    zakazów.. tylko, że każdy ma równe szanse i prawa.

    Monopol TP skończył się dopiero w 2003 roku (mam nadzieję, że roku nie
    pomyliłem). na rozmowy zagraniczne. Operatorzy VoIP, którzy próbowali w
    tamtym czasie działać, zostali ukarani, bo zgodnie z prawem TP miała
    monopol. Teraz zgodnie z prawem TP robi klientów w bambułko i nawet taki
    klient w sądzie nie wygra, bo prawo jest po stronie TP.
    Pani prezes chce jakoś tą bardzo trudną kwestię unormować, bo na tym
    polega jej praca. Nie wszystkie decyzje uznaję za słuszne, ale samo to
    że coś jest robione w tym kierunku dużo daje.