  • Data: 2008-01-01 20:32:53
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.01.2008, T <...@i...invalid> wroted:

    > Prosiłem o rozwiązanie sensowne, a nie bzdurne.

    Prosiłem o konkretne określenie propozycji rozwiązania _czego_ oczekujesz.
    Nie mam ochoty na zabawy w kotka i myszkę i zgadywanie co akurat w tym
    momencie raczysz dostrzegać jako problem.

    > Podział TPSA w taki sposób, zeby firma zajmujaca się infrastrukturą miała
    > interes ekonomiczny w udostępnianiu jej komukolwiek poza sobą.

    Bardzo ładnie. Skąd pewność, że pozycja pozostałej części TP nie będzie nadal
    na tyle mocna, żeby stać ich było na nakręcanie takiej spirali nieuczciwych
    praktyk jaką w tej chwili można obserwować?

    Powiedział kolejny prorok.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>