eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSterzynska w GW › Re: Sterzynska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Date: Mon, 31 Dec 2007 14:14:22 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 21
    Message-ID: <flapsm$1v55$1@news2.ipartners.pl>
    References: <fl30co$smg$1@news.onet.pl> <fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl>
    <fl5l43$d5u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5meq$k17$1@news.supermedia.pl>
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl> <fl90cc$257b$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <fl91cd$lhs$1@news.onet.pl> <47780978$1@news.home.net.pl>
    <fl9249$hoo$2@news.lublin.pl> <fl94ao$uou$1@news.onet.pl>
    <fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl> <fl9604$3jt$1@news.onet.pl>
    <fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl> <fl97jj$7si$1@news.onet.pl>
    <fl9881$p88$2@news.lublin.pl> <4778bd2b$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4778bf7b$1@news.home.net.pl> <flah21$gjl$2@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl>
    <flapeb$9am$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.86.166
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1199106774 64677 217.153.86.166 (31 Dec 2007 13:12:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Dec 2007 13:12:54 GMT
    In-Reply-To: <flapeb$9am$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (X11/20070719)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84329
    [ ukryj nagłówki ]

    Wlochaty napisał(a):
    > Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl...
    >
    >> Problem w tym, że klient kupując usługę, czasami na długi czas, de facto
    >> kupuje kota w worku. Wie ile będzie płacił, ale nie wie za co. Nie wie ile
    >> otrzyma, wie w zasadzie, ile nie otrzyma. Operator ustala wszystkie reguły
    >> gry, klient w obecnej sytuacji jest bezradny. I to właśnie trzeba zmienić.
    >> Chociażby dać możliwość zrywania umowy bez ponoszenia konsekwencji
    >> zapisanych w regulaminie. To już powinno zachęcić operatorów do
    >> świadczenia usług lepszej jakości.
    >
    > Sprowadza sie to do tego o czym pisze. Podpisujesz umowe i cos nie gra, to
    > odejdz do kogos innego, jesli masz wybor i nic Cie nie trzyma z rynku wkoncu
    > wypadna najwieksi oszusci, albo zmienia polityke.
    > Jestem wstanie wybrazic sobie zakaz zawierania umow na 3 i wiecej, predzej
    > niz gwarantowanie predkosci uzytkownikowi domowemu.

    Czyli przez 12 miesięcy klient może być robiony w bambuko?

    wer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: