eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSterzynska w GWRe: Sterzynska w GW
  • From: T <...@i...invalid>
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Newsgroups: pl.internet.polip
    References: <fl30co$smg$1@news.onet.pl> <fl5aot$5ir$1@news2.task.gda.pl>
    <fl5gp2$dln$1@news.onet.pl> <fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl>
    <fl5l43$d5u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5meq$k17$1@news.supermedia.pl>
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl> <fl90cc$257b$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <fl91cd$lhs$1@news.onet.pl> <47780978$1@news.home.net.pl>
    <fl9249$hoo$2@news.lublin.pl> <fl94ao$uou$1@news.onet.pl>
    <fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl> <fl9604$3jt$1@news.onet.pl>
    <fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl> <fl97jj$7si$1@news.onet.pl>
    <fl9881$p88$2@news.lublin.pl> <4778bd2b$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4778bf7b$1@news.home.net.pl> <flah21$gjl$2@news.onet.pl>
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 80.55.25.186
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    Date: 31 Dec 2007 12:34:38 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1199100878 80.55.25.186 (31 Dec 2007 12:34:38 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: n...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84314
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek pisze:

    > I właśnie problem polega na tym, że kłopoty klientów (bo, przypomnę o
    > tym dyskutujemy) występują u większości operatorów. Śmiem twierdzić, że
    > procentowo najrzadziej występują w tepsie. Więc odczep się od podmiotu,
    > a zajmij sie problemem.

    Ja nie widzę żadnego problemu. Jeśli ktos potrzebuje gwarancji, to kupuje
    coś z odpowiednim SLA. Jesli uważa, ze nie potrzebuje albo nie stać go na
    nie to kupuje jakieś takie łącze kierując się opiniami znajomych i działa
    mu ono odpowiednio gorzej. Jedyny problem jaki istnieje to
    niejednokrotnie nieinformowanie klientów w wyraźny sposób, że ich łącze
    "6 Mb/s" to "do 6 Mb/s", a maksymalna prędkość nie zawsze będzie
    osiągalna.

    --
    http://tomasz.insane.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: