eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSterzynska w GWRe: Sterzynska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!lublin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Date: Mon, 31 Dec 2007 11:19:40 +0000 (UTC)
    Organization: lubman
    Lines: 18
    Message-ID: <flaj8c$ohd$1@news.lublin.pl>
    References: <fl30co$smg$1@news.onet.pl> <fl5aot$5ir$1@news2.task.gda.pl>
    <fl5gp2$dln$1@news.onet.pl> <fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl>
    <fl5l43$d5u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5meq$k17$1@news.supermedia.pl>
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl> <fl90cc$257b$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <fl91cd$lhs$1@news.onet.pl> <47780978$1@news.home.net.pl>
    <fl9249$hoo$2@news.lublin.pl> <fl94ao$uou$1@news.onet.pl>
    <fl94rm$jf6$5@news.lublin.pl> <fl9604$3jt$1@news.onet.pl>
    <fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl> <fl97jj$7si$1@news.onet.pl>
    <fl9881$p88$2@news.lublin.pl> <4778bd2b$1@news.home.net.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4778bf7b$1@news.home.net.pl> <flah21$gjl$2@news.onet.pl>
    <flaiuf$mrq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: piglet.man.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1199099980 25133 212.182.63.30 (31 Dec 2007 11:19:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Dec 2007 11:19:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl2 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84309
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31.12.2007, Wlochaty <i...@v...pl> wroted:

    >> I właśnie problem polega na tym, że kłopoty klientów (bo, przypomnę o tym
    >> dyskutujemy) występują u większości operatorów. Śmiem twierdzić, że
    >> procentowo najrzadziej występują w tepsie. Więc odczep się od podmiotu, a
    >> zajmij sie problemem.
    >
    > Ok, chodzi o klopoty klientow, problem polega na tym ze proponowana
    > "naprawa" sytuacji nie odniesie skutku, a tylko wprowadzi chaos. Jesli
    > chcesz pomoc klientom to daj im realny wybor sposrod szerokiej oferty.

    "OK, chodzi o powodzian, problem polega na tym, że proponowana akcja
    ratunkowa nie odniesie skutku, a tylko wprowadzi chaos. Jeśli chcesz
    pomóc powodzianom, to daj im realny wybór sytuacji bez powodzi".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: