  • Data: 2007-12-31 10:19:05
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:flaf1o$hb0$1@news.lublin.pl...

> [...]
    > Po to, żeby nie można było sprzedawać łącz "do 6 Mb/s" w pełnej
    > świadomości
    > tego, że żaden z klientów nigdy nie uzyska nawet ułamka tej przepływności
    > nawet w obrębie sieci szkieletowej operatora. Tak jak to zresztą do
    > niedawna
    > robiła wasza ukochana tepsa, sprzedając FR z CIRem, który, kiedy się
    > doczytało
    > cennik, regulamin i umowę, wcale CIRem nie był. I żeby mieć CIR, a nie
    > parodię CIRu, trzeba było wykupić specjalny "Premium CIR", który dopiero
    > cokolwiek gwaranatował w sytuacji natłoku w sieci.

    To bedzie EOT z mojej strony, wiec sie bardzo streszcze:
    - takie prawo nie zadziala
    - niema mozliwosci technicznych by cos takiego zrealizowac
    - gwarancja moze byc po szkielecie i ani milimetr dalej
    - nie wiem skad ta ukochana TP ? Nie cierpie tej firmy jak zadnej innej, ale
    wiem by cos zmienic trzeba ja podzielic, a nie probowac zaistniec w mediach
    idiotycznymi i niemozliwymi do zrealizowania pomyslami

    > To jest prosta regulacja z zakresu nieuczciwych praktyk handlowych: w
    > każdej
    > innej sytuacji sprzedawanie czegoś, czego nie jesteś w stanie dostarczyć,
    > jest
    > po prostu oszustwem. Nie rozumiem dlaczego w sytuacji operatora czy ISP
    > miałoby to inaczej wyglądać.

    Widac na swiecie sami oszusci...
    A tak na powaznie, moze gdybys zrozumial technicznie jak to dziala pisalbys
    inaczej, wiedzialbys ze sie nie da tego zrealizowac.

    Wlochaty