  • Data: 2007-12-31 10:07:52
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.12.2007, Wlochaty <i...@v...pl> wroted:

    > Mam wrazenie ze Ty nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.

    Mam wrażenie, że Ty rozmawiasz z czymś w swojej głowie, nie ze mną.

    > Wiec moze
    > umowmy sie tak, przestaniesz na chwile negowac i napisz, jak Twoim zdaniem
    > powinno byc, chodzi mi o przepisy i napisz jak to wdrozyc, tylko tyle, chyba
    > potrafisz cos napisac...

    Napisałem na początku o co mi chodzi: o jakiś rodzaj powiązania inwestycji
    w szkielet i łącza międzyoperatorskie z woluminem pasma sprzedanym klientom.
    Po to, żeby nie można było sprzedawać łącz "do 6 Mb/s" w pełnej świadomości
    tego, że żaden z klientów nigdy nie uzyska nawet ułamka tej przepływności
    nawet w obrębie sieci szkieletowej operatora. Tak jak to zresztą do niedawna
    robiła wasza ukochana tepsa, sprzedając FR z CIRem, który, kiedy się doczytało
    cennik, regulamin i umowę, wcale CIRem nie był. I żeby mieć CIR, a nie
    parodię CIRu, trzeba było wykupić specjalny "Premium CIR", który dopiero
    cokolwiek gwaranatował w sytuacji natłoku w sieci.

    To jest prosta regulacja z zakresu nieuczciwych praktyk handlowych: w każdej
    innej sytuacji sprzedawanie czegoś, czego nie jesteś w stanie dostarczyć, jest
    po prostu oszustwem. Nie rozumiem dlaczego w sytuacji operatora czy ISP
    miałoby to inaczej wyglądać.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>