  • Data: 2007-12-31 09:04:16
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlochaty pisze:

    > wiem, ripe jest fajne... niestety sie mylisz, kiedys owszem, teraz nie,
    > widze probra jasnowidzenia sie nie powiodla :(

    Nie, nie RIPE. W Twoim przypadku pozostaje czytanie między wierszami :-P
    Ja też nadaję z różnych IP i w zasadzie żaden nie odzwierciedla mojego
    zajecia.

    > Co do dokumentow, wystaczy mi to co pamietam ze studiow. Czytanie obecnych
    > farmazonow by kolejny rzad naprawde nie daje mi zadnej frajdy, kazdy
    > rzad/ekipa ma swoje racje, ale jesli juz o tym to odsylam do Begga ;/

    Jak na razie tak sie głupio złozyło, że akurat w tym przypadku jest to
    kontynuacja. I pamiętaj, ze wiedza pozyskana na studiach jest:
    a. teoretyczna
    b. nieuzupełniana szybko traci na wartości

    M.