  • Data: 2007-12-30 21:44:48
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tylko chciałem pokazać, że problem jakości łącza dostępowego, a właściwie
    rozdzwięku pomiędzy oferta o oferowaną usługą to nie problem inżynierski ale
    problem moralny. Ale rozumiem, że na polipie dużo lepiej się gada o bitach i
    protokołach niż o niedotrzymywaniu umów, kłamwstwie i chciwości...

    > Przestań się kompromitować takimi stwierdzeniami. Dzięki myślącym jak Ty
    > postaje mnóstwo ustaw całkowicie oderwanych od rzeczywistości których nie
    > da się egzekwować lub których egzekwowanie staje się sprawą uznaniową.

    Widzisz - pierwszym zadaniem państwa jest określić co jest dobre a co złe.
    Egzekucja tego jest sprawą wtórną (oczywiście lepiej jest jak jest to
    egzekwowalne) ....

    Ale zwróć uwagę - dyskusja zaczeła się od tego, że p. Streżyńska obiecała
    zabrać się za egzekwowanie niemorlaności w umowach z abonentami - a koledzy
    inżynierowie i technicy udowadniają, że po co to robić, że się nie da, że
    lepiej.... no własnie? Co lepiej?

    Wojtek

    PS. A co do kompromitowania... a może to Ty kompromitujesz się tak płytkim
    myśleniem? Może nie chodzodzisz szczegółów, nie zastanawiasz się nad
    przyczynami? Zastanów się bo w dziedzinie poziomu szumów w skrętkach
    telefonicznych spowodowanych użyciem ADSL możemy się zgodzić ale w
    dziedzinie światopoglądu może jeszcze musisz nieco popracować.