  • 1. Data: 2012-02-08 08:48:46
    Temat: Sterowniki Radeon
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Mam 2 karty ATI Radeon. 9250 i 9600 PRO. Czy ktoś wie które sterowniki do
    nich maja wbudowaną wygodna w u zyciu nakładke do regulacji jasności,
    kontrastu i nasycenia w filmach? Ewentualnie który odtwarzacz ma taka
    nakładkę?

    Pzdr Remek

  • 2. Data: 2012-02-08 13:34:06
    Temat: Re: Sterowniki Radeon
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Remek wrote:

> [...]
    > nich maja wbudowaną wygodna w u zyciu nakładke do regulacji jasności,
    > kontrastu i nasycenia w filmach? Ewentualnie który odtwarzacz ma taka

    mplayer
    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 3. Data: 2012-02-09 11:39:37
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "wozniak grzegorz" napisał:

    > mplayer

    Dzięki za nazwę programu. Ściągnąłem, zainstalowałem i ... mam jak najgorsze
    wrażenia. Program sie instaluje, a po próbie odtworzenia jakiegoś filmu
    twierdzi, że nie ma jakiejś biblioteki w systemie. Poza tym przechwycił
    skojarzenia plików i zmienił ikony. To niedopuszczalne. Nie cierpię takiego
    agresywnego g.... Kosz. Przykro mi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-09 11:47:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 12:39:37 +0100, Remek napisał(a):

    > Poza tym przechwycił
    > skojarzenia plików i zmienił ikony

    KMplayer. Nic nie przechwytuje na starcie :) i sekcja od przechwytywań jest
    bogata i łatwo konfigurowalna. Ja używam 3.0.0.1440, z nowszym jakieś sęki
    miałem.
    --
    Jacek