  • Data: 2010-09-02 06:55:43
    Temat: Re: Sterownik czasowy
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    Nikt nie będzie zachęcał cię do robienia według jego projektu urządzenia
    na 230V skoro nie jesteś elektronikiem.
    (...)
    dzięki za tyle - może coś metodą prób i błędów zrobię skoro tu jakoś tylko
    prawie wszyscy za kasę chcą pomagać - dziwna grupa, jak się wejdzie na
    pl.comp.dtp (moja branża) można wszystkiego się dowiedzieć bez najmniejszych
    przytyków nawet jak ktoś jest całkowitym lamerem to się dowie - to nie tyczy
    ciebie, bo jako jedyny starasz się pomóc, ale tak w tym poście mnie naszło
    na to więc napisałem

    pisałem już, że nie mam problemów z czytaniem i zrobieniem czegoś zgodnie ze
    schematem, dwóch rąk nie mam lewych i umiem lutownicą się posługiwać

    --=olo=--