eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki? › Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
  • Data: 2014-03-12 00:09:33
    Temat: Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-11 00:43, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Do przepychanek to panowie się pchali szybko... ale żeby coś
    > techniczniej rozwinąć to nie ma za wielu chętnych jak widzę...

    A co tu technicznie rozwijać. Sylwester ma swoje osobiste przemyślenia
    tak jak te związane z awaryjnością przelotek. Nie interesują go
    specjalnie sprawy powszechnie stosowanej praktyki przemysłowej, badań
    niezawodności itp. Liczy się jego dedukcja.
    Ja uważam, że skoro rozwiązania takie jak SSR przyjmują się powoli to
    nie ma sensu wychodzić przed szereg.
    ATSD skoro urządzenie było na zwykłych przekaźnikach to najlepiej po
    prostu przywrócić je dożycia wstawiając zwykłe przekaźniki. Jeśli nie
    masz doświadczenia z SSR, to po ich zamontowaniu możesz być przez
    dłuższy czas zaabsorbowany koniecznością wymiany ich na większe,
    dodawania zabezpieczeń itp. Chce ci się tym zajmować?

    --
    pozdrawiam
    MD