eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki? › Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
  • Data: 2014-03-06 01:34:27
    Temat: Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5317631b$3$2229$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w
    >
    > Jesli obecne rozwiazanie "nie ma wad", to imo nie warto.
    > Jak wszystko w elektronice - trzeba troche elementow spalic, zanim
    > czlowiek dobierze dobre.

    No właśnie trochę boję się, że taki przekaźnik więcej zniesie przeciążeń
    czy też faktu że użytkownik nie będzie stosował się do specyfikowanych
    limitów i przekraczając je będzie nam nagminnie palił elementy
    wykonawcze a my jak owce będziemy płacić za naprawy gwarancyjne...
    Bo trzeba przyznać że taki "koński" przekaźnik sporo zniesie i będzie
    działał jakiś tam czas nawet jak jego styki wykonawcze będą gorące
    od nadmiaru prądu :-)))) Niestety nie mamy dużej kontroli nad tym
    co klient do tej końcówki podłączy...