  • 41. Data: 2014-11-28 16:52:18
    Temat: Re: Sterowanie radiem w kierownicy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:

    > Ale co - fabryczne radio ma slota micro/SD ?

    USB.
    Tyle że to nie jest zwykłe radio, bo takie mają cały czas również CD, ale
    radio z nawigacją.

    > Bo producenci samochodow chyba ciagle na etapie CD/DVD.
    >
    > Bo "USB" to juz raczej wieksze od paznokcia, choc niektore faktycznie
    > niewiele :-)

    W porównaniu do wielkości CD w opakowaniu, to praktycznie nie mają wymiarów.

  • 42. Data: 2014-11-28 17:08:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >USB.
    >Tyle że to nie jest zwykłe radio, bo takie mają cały czas również CD,
    >ale radio z nawigacją.

    A jeszcze tak z 5 lat temu Renault do nawigacji dodawal zmieniarke CD,
    no bo na jednej byla plyta startowa ...

    >W porównaniu do wielkości CD w opakowaniu, to praktycznie nie mają
    >wymiarów.

    Przecietny "usb pen" swoje wymiary ma. Nie sa moze az takie duze, ale
    wystaje z radia, latwo potracic, zlamac.

    No ale sa peny w wersji mini, mikro i nano, sa nanoczytniki kart ...

    Owszem, CD/DVD sa passe, ale jeszcze pare lat potrwa zanim znikna z
    samochodow.
    No wlasnie, przypomnielisci mi, ze mam skompletowac kolejna plyte :-)

    P.S. Jakos tak w czasie jazdy wole sluchac radia ... troche biezacych
    informacji sie przydaje.

  • 43. Data: 2014-11-28 17:15:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przecietny "usb pen" swoje wymiary ma. Nie sa moze az takie duze, ale
    > wystaje z radia, latwo potracic, zlamac.

    Zawsze można na kablu podłączyć i do schowka włożyć.

    > No ale sa peny w wersji mini, mikro i nano, sa nanoczytniki kart ...

    Dokładnie.
    Niewiele większe niż sama karta.

    > P.S. Jakos tak w czasie jazdy wole sluchac radia ... troche biezacych
    > informacji sie przydaje.

    Mam tak samo.
    Nawet za granicą jak w tym roku musiałem w kółko słuchać muzy z pendrive (bo
    działał z niego program nawigacyjny w wersji innej niż fabryczna, która
    zagranicy nie ma) to brakowało mi radia.

  • 44. Data: 2014-11-28 17:26:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-27 o 22:51, tck pisze:
    > wiesz... niektorzy sa zboczeni i czasem kupuja oryginalna, tloczona
    > plyte cd....

    Ja tam słyszałem że audiofile robią kopie do samochodu w trosce o swoje
    skarby :-) A skoro kopia to technologia tak poszła do przodu że bawienie
    się płytami jest bez sensu :-)
    Jeśli nie flac to do auta porządne mp3 w zupełności wystarcza.

  • 45. Data: 2014-11-28 17:26:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Zawsze można na kablu podłączyć i do schowka włożyć.

    Jest to jaki pomysl, ale kabli i tak juz za duzo.

> [...]
    >pendrive (bo działał z niego program nawigacyjny w wersji innej niż
    >fabryczna, która zagranicy nie ma) to brakowało mi radia.

    Przy coraz wiekszych nosnikach to "kólko" sie wydluza, ale i tak jakos
    "na zywo" ma swoj urok.

    J.

  • 46. Data: 2014-11-28 17:35:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.11.2014 17:26, z pisze:

> [...]
    > się płytami jest bez sensu :-)
    > Jeśli nie flac to do auta porządne mp3 w zupełności wystarcza.

    Dla niektórych układ jeden-nośnik -- jeden album, albo jeden nośnik --
    jeden wykonawca jest optymalny. Dla nich są CDki.

    p. m.

  • 47. Data: 2014-11-28 18:10:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)"

    Hmm, http://www.grzegorz.net/oe/wlm.php :)
    --
    Ale, że co ? Pokazujesz mi program, który używam i który nie umie cytować ?

  • 48. Data: 2014-11-28 18:16:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "__Maciek"

    >Jeśli to ma być jakieś ultimatum to informuję, że mam je w 4-ech.
    >Poproszono
    >o 3 kreseczki zamiast 2 to są ale to tyle. Dyskutujecie tu dla siebie a nie
    >dla mnie.

    A nie dało by się zrobić żeby Twój czytnik cytował normalnie, tzn. za
    pomocą znaczka '>'?
    ---
    Jeśli przez "Twój" rozumieć ten, którego używam to nie, nie ma takiej opcji
    po prostu.

  • 49. Data: 2014-11-28 18:17:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]
    Ja tam słyszałem że audiofile robią kopie do samochodu w trosce o swoje
    skarby :-) A skoro kopia to technologia tak poszła do przodu że bawienie
    Bawienie pendrajwami czy kartami też, ale jakoś odtwarzacze tylko tyle
    oferują

  • 50. Data: 2014-11-28 18:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości
    >Dla niektórych układ jeden-nośnik -- jeden album, albo jeden
    >nośnik --
    >jeden wykonawca jest optymalny. Dla nich są CDki.

    Trzeba jednak czesto zmieniac i gdzies to przechowywac.
    CD sie w miare dobrze przechowuje na oslonach slonecznych, ale wymiana
    nadal troche upierdliwa.
    Wiec to raczej dla tych, co maja pasazera dla zmieniania.

    Co prawda przeskoczenie do kolejnego folderu tez bywa klopotliwe w
    niektorych sprzetach.

    Mozna zmieniarke ... ale zmieniarka czy duza pamiec flash - obslugowo
    zadna roznica, za to cenowo spora :-)

    J.