    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sterowanie przez Internet
    Date: Wed, 06 May 2009 00:09:54 +0200

    bhk wrote:

    > No niestety mam troche alergie na niemiecki.
    > Nie mniej jednak wygląda ciekawie, ma to czego potrzebuje a nawet za dużo,
    > nie potrzebuje ADC, ale domyślam się ze to jakby gratis z powodów
    > wykorzystania
    > takiego, a nie innego uP.
    ma 8 wyjsc TTL, 4 wejscia TTL i 4 analogowe, ale chyba tez jako TTL mozliwe.

    > Daj znac jak to odpalisz. A przy okazji to jak tym się steruje. Z tego co
    > wydumalem
    > ze stronki to jest chyba jakas biblioteka dla .NET Framework, co by mnie
    > cieszyło
    > niezmiernie.

    Jest CDek z przykladowym programem oraz karteczka z MACem zaprogramowanym w
    tym Atmelku. Nie wiem, czy jest biblioteka, ale w opisie jest dosc dobrze
    opisane jak tym sterowac (Rozkazy ASCII albo przez RS232, albo TCP-IP port
    50290). Mozna tez podlaczyc LCD 2x16 (HD44780 compatible) w trybie
    4-bitowym. Sterowanie jest juz wbudowane. Jestem akurat na chorobowym, wiec
    jak bede mogl siedziec a nie lezec to sie zabiore za podlaczenie i zdam
    sprawe.

    Waldek