  • Data: 2012-12-07 23:37:29
    Temat: Re: Sterowanie oświetleniem
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może mieć, ale wtedy wyjście jest przekaźnikowe, karty max 4 kanałowe
    > chyba, no i znacznie droższe.
    No to jak w tym kabarecie.
    "W każdej chwili możesz nacisnąć 0, aby połączyć się z konsultantem."
    Wymiękłem po: "W każdej chwili?????!!!!!"
    Nie mam telewizji juz xx lat, ale przed chwilą obejrzałem tę infolinię:)
    Dzięki. Faktycznie. Dobre.

    Jeśli chodzi o optoizolację, to robię to tak, że dla wyjść puszczam
    szeregowo sygnały
    do rejestrów CMOS. I izoluję właśnie 3 sygnały szeregowe:
    DATA, CLK, STR, a jeden CD4094 obsługuje mi 8 wyjść.Jak potrzebuję więcej
    - dodaję CMOS.
    No, ale Ty masz klucze rozproszone jak rozumiem.
    Jeśli faktycznie musisz je mieć za kilkanascie metrów, to puściłbym sygnał
    prądowy do odbiornika,
    a tam rezystor i transoptor+MOSFET.
    A skoro tak, to lepiej może już ten S202.
    Wtedy masz optoizolację i sygnał prądowy, mało podatny na zakłócenia.
    S.