  • Data: 2013-02-10 22:14:39
    Temat: Re: Sterowanie fazowe - filtr (400V, 100kVA)
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze:
    > Witam
    >
    > Da się zrealizować sensowny filtr?
    > Na analizatorze widma widzę głownie zakłócenia szeroko wokół 150kHz i
    > 300kHz.
    > Sinusoida się strzępi, wygląda jak piła do metalu..

    A to nie przypadkiem zrzut z małej wykrajarki AMADA?

    Goście zrobili bez akumulatora (w sensie koła zamachowego - tylko na
    samym dużym serwie) napęd głowicy. Zupełnie debilne rozwiązanie od
    strony zasilnia, za to genialne od strony możliwości.
    Maszyna ślicznie szarpie siecią, zupełnie jak u Ciebie.

    Jeżeli chcesz coś sensownego zobaczyć, to podłącz sondę prądową (wiem,
    drogo i niełatwo).

    Miłego.
    Irek.N.