eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStatystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 272

  • 51. Data: 2021-04-12 16:30:44
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-04-2021 o 14:31, J.F pisze:

    >> Hybrydy plug-in (PHEV):
    >> 7 643 (32% BMW, 14% Volvo)
    >
    > Czy to nie jest zbyt malo?
    > A moze cena PHEV odstrasza?

    Oczywiście że odstrasza, zwłaszcza że to niewiele zmienia w spalaniu (w
    stosunku do hev).
    A różnica w cenie +20-30%.

    >
    > Czy po prostu klienci nie maja gniazdka ... ewentualnie sie nie
    > dogaduja ze sprzedawca z salonu i on im wciska co chce ...
    >
    >> Elektryki bateryjne (BEV):
    >> 7 399 (24% Nissan, 20% BMW)
    >
    > A gdzie te reklamowane VW, Skoda ...

    Będą w 2021.


  • 52. Data: 2021-04-12 16:32:33
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-04-2021 o 14:40, J.F pisze:
    > On Sun, 11 Apr 2021 19:30:10 +0200, Shrek wrote:
    >> W dniu 11.04.2021 o 18:33, Irokez pisze:
    >>> A jak zaspokoję swoje potrzeby mieszkaniowe, to sytuacja się powtórzy
    >>> jak wyjadę gdzieś dalej.
    >>
    >> Konia nie stać na mieszkanie w mieście o rozsądnej powierzchni
    >> (większości nie stać) więc wyprowadził się na wieś i próbuje tym faktem
    >> robić z siebie elitę;)
    >
    > Cos w tym jest,

    Jedyne co jest to zwidy splonkowanego odpadu, bo mieszkam w Poznaniu.


  • 53. Data: 2021-04-12 16:33:57
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-04-2021 o 14:33, J.F pisze:
    > On Sun, 11 Apr 2021 08:26:03 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 11-04-2021 o 08:19, Marcin N pisze:
    >>> W innym wątku rozmawiamy sobie o tym, która technologia jest
    >>> przeszłością. Zobaczmy, jak wygląda teraźniejszość:
    >>
    >> Teraźniejszość jest taka, że nasi rodacy w większości to ciasne łby,
    >> więc statystykami nie ma co się brandzlować.
    >> Liczy się tylko cena i "wygoda", choćby mieli się udusić od spalanych
    >> śmieci.
    >> A wszystko co nowe i nieznane jest złe - ksenofobia rządzi.
    >
    > Napisal ten, ktory sprzedal elektryka, a kupil spalinke :-P

    Nie zmieniając poglądów.
    Nie mówię przecież że bev się opłaca w sensie ekonomicznym, bo tak JUŻ
    nie jest.

    Chyba że jako drugie auto, albo do kręcenia się wokół komina.


  • 54. Data: 2021-04-12 17:12:59
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Apr 2021 16:33:57 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 12-04-2021 o 14:33, J.F pisze:
    >> On Sun, 11 Apr 2021 08:26:03 +0200, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 11-04-2021 o 08:19, Marcin N pisze:
    >>>> W innym wątku rozmawiamy sobie o tym, która technologia jest
    >>>> przeszłością. Zobaczmy, jak wygląda teraźniejszość:
    >>>
    >>> Teraźniejszość jest taka, że nasi rodacy w większości to ciasne łby,
    >>> więc statystykami nie ma co się brandzlować.
    >>> Liczy się tylko cena i "wygoda", choćby mieli się udusić od spalanych
    >>> śmieci.
    >>> A wszystko co nowe i nieznane jest złe - ksenofobia rządzi.
    >>
    >> Napisal ten, ktory sprzedal elektryka, a kupil spalinke :-P
    >
    > Nie zmieniając poglądów.
    > Nie mówię przecież że bev się opłaca w sensie ekonomicznym, bo tak JUŻ
    > nie jest.

    Innymi slowy, w twoim ciasnym lbie liczy sie tylko cena i wygoda :-)

    Elektryk byl tanszy, to jezdziles elektrykiem, podrozal, to smrodzisz
    spaliniakiem :-P

    Po podwyzkach jest drozszy niz LPG, czy ciagle tanszy, ale zbyt malo,
    aby sie na niewygody narazac ? :-P

    > Chyba że jako drugie auto, albo do kręcenia się wokół komina.

    No jak, to juz nie masz wiekszosci jazd kolo komina?
    A jak przyjdzie jakas dluzsza trasa ... to przeciez nieliczna, stac
    Cie na zaplacenie :-P

    Przyznaj sie - nie chce ci sie codziennie w garazu podlaczac do
    gniazdka, bo to zbyt uciazliwe jest :-)

    J.


  • 55. Data: 2021-04-12 17:18:37
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Apr 2021 16:30:44 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 12-04-2021 o 14:31, J.F pisze:
    >>> Hybrydy plug-in (PHEV):
    >>> 7 643 (32% BMW, 14% Volvo)
    >>
    >> Czy to nie jest zbyt malo?
    >> A moze cena PHEV odstrasza?
    >
    > Oczywiście że odstrasza, zwłaszcza że to niewiele zmienia w spalaniu (w
    > stosunku do hev).

    Moze jednak trzeba doliczyc tych 70km na pradzie.
    Widziales - Zakopane-Krakow jeden litr paliwa ...

    > A różnica w cenie +20-30%.

    No, to moze byc argument ...

    J.


  • 56. Data: 2021-04-12 19:20:54
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Apr 2021 11:11:57 +0100, K

    > Pomijajac dyskusyjna produkcje pradu w PL? Pozyskiwanie i pozniejsze
    > przetworstwo metali potrzebnych do produkcji baterii to zanieczyszczenie
    > srodowiska i produkcja CO2. Kwestie niewolniczej pracy i wykorzystywania
    > dzieci rowniez pomine bo byc moze sie to dzieje, a byc moze nie. Ale
    > przeciez wszystko to Ciebie nie interesuje bo to sie dzieje pol swiata
    > od nas.

    Litości...

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 57. Data: 2021-04-12 19:25:32
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-04-2021 o 17:12, J.F pisze:

    >> Nie mówię przecież że bev się opłaca w sensie ekonomicznym, bo tak JUŻ
    >> nie jest.
    >
    > Innymi slowy, w twoim ciasnym lbie liczy sie tylko cena i wygoda :-)

    Tak by było, gdybym mówił, że to najlepsza opcja.

    >
    > Elektryk byl tanszy, to jezdziles elektrykiem, podrozal, to smrodzisz
    > spaliniakiem :-P
    >
    > Po podwyzkach jest drozszy niz LPG, czy ciagle tanszy, ale zbyt malo,
    > aby sie na niewygody narazac ? :-P

    Ale co?
    Bev w trasie jest droższy niż hev z lpg.

    >
    >> Chyba że jako drugie auto, albo do kręcenia się wokół komina.
    >
    > No jak, to juz nie masz wiekszosci jazd kolo komina?

    Mam.
    Ale większość z nich odbębniam rowerem elektrycznym, bo wiosna przyszła. ;-)

    > A jak przyjdzie jakas dluzsza trasa ... to przeciez nieliczna, stac
    > Cie na zaplacenie :-P

    Zgadza się.
    Ale jak ma mi się to nie opłacać, to po co mam się bujać z przerwami w
    trasach i planowaniem?

    >
    > Przyznaj sie - nie chce ci sie codziennie w garazu podlaczac do
    > gniazdka, bo to zbyt uciazliwe jest :-)

    To akurat nie, po prostu nie ma ekonomicznego sensu.
    Rowery też podłączam, ale one mają sens.


  • 58. Data: 2021-04-12 19:26:58
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-04-2021 o 17:18, J.F pisze:
    > On Mon, 12 Apr 2021 16:30:44 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 12-04-2021 o 14:31, J.F pisze:
    >>>> Hybrydy plug-in (PHEV):
    >>>> 7 643 (32% BMW, 14% Volvo)
    >>>
    >>> Czy to nie jest zbyt malo?
    >>> A moze cena PHEV odstrasza?
    >>
    >> Oczywiście że odstrasza, zwłaszcza że to niewiele zmienia w spalaniu (w
    >> stosunku do hev).
    >
    > Moze jednak trzeba doliczyc tych 70km na pradzie.

    Testowałem takie opcje i mimo 50 km na prądzie, nadal hev palił mniej
    benzyny średnio.
    Więc go kupiłem, zagazowałem i jeżdżę średnio taniej niż elektrykiem.


  • 59. Data: 2021-04-12 19:28:40
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 12.04.2021 o 14:31, J.F pisze:
    > On Sun, 11 Apr 2021 08:19:36 +0200, Marcin N wrote:
    >> W innym wątku rozmawiamy sobie o tym, która technologia jest
    >> przeszłością. Zobaczmy, jak wygląda teraźniejszość:
    >>
    >> Nowe samochody sprzedane w Polsce w 2020:
    >> 428 377
    >> Samochody hybrydowe (HEV):
    >> 119 842 (79% Toyota, 13% Lexus, 2% Kia)

    > Wow, piekny wynik. Co czwarty samochod, to hybryda Toyoty.
    > Przekonali klientow? Czy tansze niz diesle ... i mniej pala?

    Cieszę się, że w końcu ktoś zauważył znakomite wyniki Toyoty. Znakomite
    wyniki samochodów hybrydowych.
    Ja też bardzo się cieszę ich popularnością (sam mam jeden taki i jest
    świetny).


    --
    MN


  • 60. Data: 2021-04-12 19:37:57
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Apr 2021 19:28:40 +0200, Marcin N wrote:
    > W dniu 12.04.2021 o 14:31, J.F pisze:
    >> On Sun, 11 Apr 2021 08:19:36 +0200, Marcin N wrote:
    >>> W innym wątku rozmawiamy sobie o tym, która technologia jest
    >>> przeszłością. Zobaczmy, jak wygląda teraźniejszość:
    >>> Nowe samochody sprzedane w Polsce w 2020:
    >>> 428 377
    >>> Samochody hybrydowe (HEV):
    >>> 119 842 (79% Toyota, 13% Lexus, 2% Kia)
    >
    >> Wow, piekny wynik. Co czwarty samochod, to hybryda Toyoty.
    >> Przekonali klientow? Czy tansze niz diesle ... i mniej pala?
    >
    > Cieszę się, że w końcu ktoś zauważył znakomite wyniki Toyoty. Znakomite
    > wyniki samochodów hybrydowych.
    > Ja też bardzo się cieszę ich popularnością (sam mam jeden taki i jest
    > świetny).

    Ten tego ... to tylko zwykla hybryda.
    Powietrze od tego tylko ciut czystsze, bo przeciez zaraz trzeba
    ladowanie uruchomic.

    Tym niemniej:
    -pogratulowac wyniku, 25% udzialu w rynku samochodow,
    -spoleczenstwo w hybrydy widac uwierzylo.

    Po miescie lepsze niz diesel, a jak w trasie ?


    J.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 20 ... 28


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: