-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
Date: Sun, 18 Apr 2021 08:24:16 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s5gjae$12v$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
<60748347$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<ykroleoyd611$.4gwx1wz76rjp$.dlg@40tude.net>
<s5390q$3tq$1$Cav@news.chmurka.net>
<hz6jv50zsx9z.1xg3nvvagmc5l$.dlg@40tude.net>
<s53kvk$d1f$1$Cav@news.chmurka.net>
<1rno1za9jycr2$.1ckzupj8toiye.dlg@40tude.net>
<s53or0$feo$2$Cav@news.chmurka.net>
<15t7kii8b3cof.11w2f8wjmlms3$.dlg@40tude.net>
<607bca47$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 18 Apr 2021 06:24:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="1119"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.9.1
In-Reply-To: <607bca47$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 210417-4, 17.04.2021), Outbound message
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693335
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18-04-2021 o 07:57, cef pisze:
> W dniu 2021-04-13 o 12:03, J.F pisze:
>> On Tue, 13 Apr 2021 11:38:43 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 13-04-2021 o 11:19, J.F pisze:
>>>> Ale moze sie przeciez w tym czasie podladowac powolutku, niewiele
>>>> powiekszajac spalanie, a potem w miescie juz bez smrodu pojechac.
>>>
>>> Hev ma baterię na kilometr jazdy, za wiele nie pojedziesz na prądzie.
>>
>> No to nie bardzo widze sens takie hybrydy.
>
> Jest marketing i się sprzedaje.
No właśnie nie, sam jestem zaskoczony, ale to działa.
W każdym razie bardziej niż klasyczny phev.
Optymalny byłby jednak pełny elektryk, z dużą baterią i z silnikiem
robiącym tylko za range extender, pozwalającym na normalną jazdę.
Ale tylko wtedy, gdyby miał w Polsce wszystkie przywileje elektryka.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.21 01:10 r...@k...pl
- 18.04.21 01:10 r...@k...pl
- 18.04.21 18:26 Cavallino
- 18.04.21 21:34 r...@k...pl
- 18.04.21 21:43 Zdzichu500
- 19.04.21 08:01 Cavallino
- 19.04.21 16:55 J.F.
- 19.04.21 18:29 Cavallino
- 19.04.21 19:29 ąćęłńóśźż
- 19.04.21 20:46 Poldek
- 19.04.21 20:46 ii
- 19.04.21 20:49 ii
- 19.04.21 20:51 Poldek
- 19.04.21 21:23 Poldek
- 19.04.21 22:47 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod