-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
Date: Sun, 18 Apr 2021 08:24:16 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s5gjae$12v$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
<60748347$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<ykroleoyd611$.4gwx1wz76rjp$.dlg@40tude.net>
<s5390q$3tq$1$Cav@news.chmurka.net>
<hz6jv50zsx9z.1xg3nvvagmc5l$.dlg@40tude.net>
<s53kvk$d1f$1$Cav@news.chmurka.net>
<1rno1za9jycr2$.1ckzupj8toiye.dlg@40tude.net>
<s53or0$feo$2$Cav@news.chmurka.net>
<15t7kii8b3cof.11w2f8wjmlms3$.dlg@40tude.net>
<607bca47$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 18 Apr 2021 06:24:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="1119"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.9.1
In-Reply-To: <607bca47$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 210417-4, 17.04.2021), Outbound message
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693335
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18-04-2021 o 07:57, cef pisze:
> W dniu 2021-04-13 o 12:03, J.F pisze:
>> On Tue, 13 Apr 2021 11:38:43 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 13-04-2021 o 11:19, J.F pisze:
>>>> Ale moze sie przeciez w tym czasie podladowac powolutku, niewiele
>>>> powiekszajac spalanie, a potem w miescie juz bez smrodu pojechac.
>>>
>>> Hev ma baterię na kilometr jazdy, za wiele nie pojedziesz na prądzie.
>>
>> No to nie bardzo widze sens takie hybrydy.
>
> Jest marketing i się sprzedaje.
No właśnie nie, sam jestem zaskoczony, ale to działa.
W każdym razie bardziej niż klasyczny phev.
Optymalny byłby jednak pełny elektryk, z dużą baterią i z silnikiem
robiącym tylko za range extender, pozwalającym na normalną jazdę.
Ale tylko wtedy, gdyby miał w Polsce wszystkie przywileje elektryka.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.21 01:10 r...@k...pl
- 18.04.21 01:10 r...@k...pl
- 18.04.21 18:26 Cavallino
- 18.04.21 21:34 r...@k...pl
- 18.04.21 21:43 Zdzichu500
- 19.04.21 08:01 Cavallino
- 19.04.21 16:55 J.F.
- 19.04.21 18:29 Cavallino
- 19.04.21 19:29 ąćęłńóśźż
- 19.04.21 20:46 Poldek
- 19.04.21 20:46 ii
- 19.04.21 20:49 ii
- 19.04.21 20:51 Poldek
- 19.04.21 21:23 Poldek
- 19.04.21 22:47 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=