-
Data: 2021-04-13 13:18:45
Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 13-04-2021 o 13:02, J.F pisze:
> On Tue, 13 Apr 2021 12:26:17 +0200, Cavallino wrote:
>> W dniu 13-04-2021 o 11:59, J.F pisze:
>>>>> Nie bylo taniej jezdzic dalej Zoe?
>>>>
>>>> Oczywiście że było.
>>>> Ale nie decydowało "taniej", prędzej wygoda i nowocześniejsze auto.
>>>
>>> I nie kolidowalo z planami na przeznaczenie kasy ?
>>
>> hev nie.
>> bev z dużą baterią już tak
>
> Bylo sie pomeczyc z mala.
> Przeciez to prawie nic nie przeszkadza - tak pisales :-P
Jeśli dzięki temu jeździsz za friko.
Ale płacić dwa razy więcej niż w hybrydzie i do tego stać co 2 h?
No to już zaczyna przeszkadzać.
>
>>>> Zresztą plan był taki, żeby zmienić Zoe na e-Soula, tylko w międzyczasie
>>>> Orlen zmienił warunki gry i już się zakup nie opłacał.
>>>
>>> No - a jak dlugo mial doplacac :-)
>>
>> Skoro może do gazeta, to mógł i do ładowarek
>
> Gazety przyniosa zysk :-P
Tak jak tvp przynosi....
2 miliardy corocznej dotacji.
>
>> Ale bardziej chodzi o cenę - powinna być o połowę niższa i nie byłoby
>> tematu.
>> Przebicie cen Greenwaya to jest jakiś żart.
>
> W stosunku do cen domowych to owszem,
Pisałem o cenach Greenwaya, a nie domowych.
> ale ponoc mamy jeszcze ceny
> komercyjne w kraju, i tam juz tak tanio nie jest.
Taniej niż na Orlenie.
>>> a ladowarka samochodowa ... nie ma jakies skrzynki wiekszej mocy,
>> ładowarka jest w samochodzie, to o czym myślisz nie jest ładowarką,
>> tylko interfejsem (evse)
>
> Jak widac - moze byc zewnetrzna ladowarka DC.
Taa, za cenę samochodu.
>Taka 20kW do bagaznika
> nie wejdzie?
Wiesz o czym gadasz?
>
> No ale jesli EVSE to nie ladowarka ... ale ile pozwoli pobrac z
> domowej sieci AC?
Tyle ile ma mocy i nie więcej niż pozwoli ładowarka w samochodzie i
gniazdko w domu.
Standardowo ok 2kW.
>
> Bo moze jednak ladowarka w samochodzie potrafi wiecej :-)
Pisałem Ci ile potrafi.
Std evse są jeszcze słabsze niż ładowarki.
>>>> I pisałem że po wprowadzeniu opłat tylko ono miało sens ekonomiczny.
>>> No to tym bardziej zostawic i jezdzic dalej :-P
>> Znudził mi się.
>
> Ale mial szybka ladowarke AC :-P
Owszem.
>
> C-HR tez sie znudzi :-)
Na pewno.
Liczę tylko na dobre utrzymywanie wartości przez Toyoty.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.21 13:31 JDX
- 13.04.21 13:35 viktorius
- 13.04.21 13:38 JDX
- 13.04.21 13:39 J.F
- 13.04.21 13:55 J.F
- 13.04.21 13:55 Cavallino
- 13.04.21 13:58 J.F
- 13.04.21 14:08 Cavallino
- 13.04.21 14:08 viktorius
- 13.04.21 14:09 JDX
- 13.04.21 14:14 J.F
- 13.04.21 14:46 viktorius
- 13.04.21 14:47 Cavallino
- 13.04.21 14:50 J.F
- 13.04.21 14:52 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=