  • Data: 2018-06-06 10:42:40
    Temat: Re: Statystyki
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 10:33:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No wiesz, jakby na jednym zarabiali tyle co w USA, to moze nie
    > potrzebowali by trzech ...

    Ostatnio zapytałem lekarza to ile musiałbyś zarabiać żeby trzymać się
    jedenej roboty powiedział 20 kzł.
    Nie dopytywałem się czy netto czy brutto.
    Wspomniał coś o ogromnej odpowiedzialności za życie
    ale trudno mu było przypomnieć sobie przypadki kiedy
    jakiś lekarz poszedł do pierdla za błedy.
    Wiec teoretycznie jest ta odpowiedzialność
    a praktycznie....

    A co do USA tam jest wszystko fajnie jak jesteś zdrowy.