  • 11. Data: 2002-11-22 09:08:10
    Temat: Re: Statystyka odwiedzin (Gemius)
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    Daniel Podlejski wrote:

    > Sal, a słyszałeś o Gemiusie ?
    >
    > http://www.gemius.pl/
    > http://www.ranking.pl/
    >
    > Co prawda ich wiarygodność stała się ostatnio mocno dyskusyjna,
    > po usunięci ze strony niekorzystnego dla Onetu raportu, no ale
    > coś niby jest ;)

    A jaki raport usunęli?

    Jarosław Zieliński

  • 12. Data: 2002-11-22 12:00:59
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Jaroslaw Zielinski napisał:

    : > http://www.gemius.pl/
    : > http://www.ranking.pl/
    : >
    : > Co prawda ich wiarygodność stała się ostatnio mocno dyskusyjna,
    : > po usunięci ze strony niekorzystnego dla Onetu raportu, no ale
    : > coś niby jest ;)
    :
    : A jaki raport usunęli?

    http://groups.google.com/groups?selm=aq9ch8%245aj%24
    1%40news.gazeta.pl

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Hey Patty Garrett that's what I used to call you

  • 13. Data: 2002-11-23 18:54:40
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    Daniel Podlejski wrote:

> [...]
    > : > Co prawda ich wiarygodność stała się ostatnio mocno dyskusyjna,
    > : > po usunięci ze strony niekorzystnego dla Onetu raportu, no ale

    No cóż, być może to był nowszy raport, ale ja pamiętam tylko poprzedni:
    http://www.ranking.pl/Newsletter/2002-10-24/#domeny
    a dość uważnie śledzę informacje z Ranking.pl i Gemiusa, jako że sam
    jestem dość intensywnym użytkownikiem tej usługi (i gorąco ją
    polecam)...

    W tamtym raporcie były następujące dane:
    29.9% (-1.2%) onet.pl
    28.3% (+1.9%) google.com

    Statystyku mojego serwisu pokazują dość podobne proporcje pomiędzy tymi
    wyszukiwarkami. Można to wytłumaczyć tym, że Google dużo lepiej mnie
    indeksuje (więcej stron i częściej), za to Onet.pl jest bardziej
    popularny jako największy polski portal.

    Jarosław Zieliński

  • 14. Data: 2002-11-26 20:22:04
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl> writes:

> [...]
    > a dość uważnie śledzę informacje z Ranking.pl i Gemiusa, jako że sam
    > jestem dość intensywnym użytkownikiem tej usługi (i gorąco ją

    A ja mam wpisane do /etc/hosts:
    127.0.0.1 hit.gemius.pl gemius
    bo mnie wkurza bezsensowne łączenie się z ich serwerem za każdym razem,
    jak coś przeglądam.

    I gorąco polecam to samo.

    Można to jeszcze uwalać na squidzie tak samo jak bannery.

    Jacek

  • 15. Data: 2002-11-28 16:47:54
    Od: Zbigniew Braniecki <g...@a...art.pl>

    Jaroslaw Zielinski wrote:
    > W tamtym raporcie były następujące dane:
    > 29.9% (-1.2%) onet.pl
    > 28.3% (+1.9%) google.com

    A ja jeszcze zanim zdazyli usunac zobaczylem, ostatni raport, w ktorym
    google prowadzilo z onetem w wyszukiwarkach...

    Nie masz moze tego newslettera? Zaraz po tym wydarzeniu z ranking.pl
    zniknely statystyki wyszukiwarek, czy to nie dziwne?

    pozdr.
    Gandalf

  • 16. Data: 2002-11-30 20:51:04
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    Zbigniew Braniecki wrote:

> [...]
    >
    > Nie masz moze tego newslettera? Zaraz po tym wydarzeniu z ranking.pl
    > zniknely statystyki wyszukiwarek, czy to nie dziwne?

    Ależ to jest z newslettera :)

    Jeszcze raz podaje adres: