  • 1. Data: 2009-06-04 09:06:11
    Temat: Static / Auto high dla div
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Nie chcę wklejać kodu, bo jest zamieszany więc uogólnię:

    parent i children float:left; jakaś równa szerokość (paddingi marginy)
    i pytanie jak zrobić żeby children (zawsze mniejszy od parrent) miał
    min-height: X px; ale w razie czego się powiększał?

    #children {
    width: X px;
    min-height: Y px; /* zachcianka */
    float:left;
    }

    Jak to zrobić bez JS i żeby ładnie śmigało pod IE6+,FF2+,O9+.

    --
    Pozdrawiam, Paweł

  • 2. Data: 2009-06-04 09:10:52
    Temat: Re: Static / Auto high dla div
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    beherit / pn pisze:
    > Nie chcę wklejać kodu, bo jest zamieszany więc uogólnię:

    Nevermind ;) tak to jest jak jest się zmuszonym poprawiać po
    bałaganiarzach ... nawet Firebug mi pewnej rzeczy nie wyłapał :)

    --
    Pozdrawiam, Paweł