  • 1. Data: 2010-03-29 09:11:25
    Temat: Statecznik elektroniczny T8 i zapłon rury
    Od: "ar_c" <a...@g...pl>

    Hej.
    Mam problem z handlowcem, bo mi wciska informacje, ze statecznik Vossloh
    Shwabe, seria FBC-136 ma cieplny zaplon.
    Uruchomilem go i zapalił rure natychmiast po wlaczeniu. Wiec niby w jakim
    czasie mial on podgrzac elektrody w rurze?

    Mial ktos do czynienia z ta seria? Jak wyglada zaplon na cieplo w
    statecznikach elektronicznych?

    Pzd.
    ar-c

  • 2. Data: 2010-03-29 09:22:18
    Temat: Re: Statecznik elektroniczny T8 i zapłon rury
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 11:11:25 +0200, ar_c wrote:
> [...]
    >czasie mial on podgrzac elektrody w rurze?
    >
    >Mial ktos do czynienia z ta seria? Jak wyglada zaplon na cieplo w

    Teoretycznie jest nawet w tych najprostszych chinskich kompaktowkach.
    W praktyce tez sobie zadaje pytanie "kiedy".

    J.

  • 3. Data: 2010-03-29 13:35:51
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Uruchomilem go i zapalił rure natychmiast po wlaczeniu.
    > Wiec niby w jakim czasie mial on podgrzac elektrody w
    > rurze? Jak wyglada zaplon na cieplo w statecznikach
    > elektronicznych?

    Teoretycznie można bardzo dużym prądem w bardzo krótkim
    czasie :-). A jak jest w praktyce to sami Chińczycy pewnie
    nie wiedzą...

  • 4. Data: 2010-03-29 19:33:24
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Robert_J" napisał

    > Teoretycznie można bardzo dużym prądem w bardzo krótkim czasie :-). A jak
    > jest w praktyce to sami Chińczycy pewnie nie wiedzą...

    do zapłonu "rury" grzanie wcale nie jest potrzebne, wystarczy impuls
    odpowiednio wysokiego napięcia:O)

  • 5. Data: 2010-03-29 22:11:32
    Od: "ar_c" <a...@g...pl>

    > do zapłonu "rury" grzanie wcale nie jest potrzebne, wystarczy impuls
    > odpowiednio wysokiego napięcia:O)

    Owszem, tylko że tego typu zapłon negatywnie wpływa na jej zywotnosc.

  • 6. Data: 2010-04-01 14:36:40
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "ar_c" napisał:

    > Owszem, tylko że tego typu zapłon negatywnie wpływa na jej zywotnosc.

    a niby dlaczegusz to?:O)

  • 7. Data: 2010-04-01 15:24:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 16:36:40 +0200, Papa5merf wrote:

    >a niby dlaczegusz to?:O)

    Bo tak pisza madre ksiazki.

    J.

  • 8. Data: 2010-04-01 15:56:23
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "J.F." napisał:

    > Bo tak pisza madre ksiazki.

    a czytałeś jakąś z nich?:O)
    jeśli tak to ośfieć nieczytających i wyjaśnij owy wpłyf na żywotnosć?:O)

  • 9. Data: 2010-04-01 18:16:52
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a niby dlaczegusz to?:O)

    poszókaj sobje w internecje

    e.

  • 10. Data: 2010-04-02 12:47:31
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > a czytałeś jakąś z nich?:O)
    > jeśli tak to ośfieć nieczytających i wyjaśnij owy wpłyf na żywotnosć?:O)

    Wpływu książek na żywotność świetlówek nie znam. Ale zimny zapłon, nawet jak Ci
    się to nie podoba, skraca żywotność świetlówek. Z jakiego powodu, znajdziesz
    sobie w Internecie. Jak sam znajdziesz to na dłużej zapamiętasz.