  • 11. Data: 2011-12-25 23:58:27
    Temat: Re: Stary samochód - co sprawdzic przy zakupie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    I po co wyłazisz z KF? Ambicji za grosz nie masz?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-12-26 00:05:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > I po co wyłazisz z KF? Ambicji za grosz nie masz?

    A chuj mnie obchodzi Twój KF? Już Ci raz napisałem, żebyś sobie nie
    pochlebiał. Nie umiesz z niego korzystać, to poczytaj helpa czy inny
    manual.

  • 13. Data: 2011-12-26 00:22:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > O jakiego rodzaju świstki chodzi?
    > Jeżdżę trzyletnim pojazdem, nie miałem wypadku, przeglądy robię
    > regularnie, auto funkcjonuje, że nie obawiam się jechać nim w
    > kilkutysiąckilometrową wycieczkę.
    >
    > Wszystkie przeglądowe świstki wywalam.
    > Czy oznacza to, ze auta za rok nie sprzedam?

    Myślę, że sprzedasz, ale nieco mniej weźmiesz niż
    gość z podobnym autkiem co ma udokumentowane
    przeglądy/naprawy/eksploatację.

  • 14. Data: 2011-12-26 17:50:05
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jd79li$lhs$1@inews.gazeta.pl...

    > Polbox jeszcze działa? :) Fascynuje mnie jak zaprzepaścili pozycję, którą
    > mieli na starcie...

    sprzedali sie netii a ci juz ich zaorali, podobnie kilka innych firm (np pro
    futuro, tele2 a teraz czeka to dialog i crowley)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2011-12-26 17:58:12
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/25/2011 01:55 PM, Pszemol wrote:
    (ciach)
    > Przemek

    Klimatyzacja?

  • 16. Data: 2011-12-27 05:57:05
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 11. Narzedzia do zmiany kola zapasowego w bagazniku, apteczka, trojkat,
    > gasnica, itp
    >

    > Przemek

    Ja robię tak:

    -Patrze na oko czy nie jest wspawana jakaś ćwiartka, albo coś pospawane
    -Potem patrze po wszystkich napinaczach pasów
    -Potem czy są poduszki i przelatuje po wszystkich pasach jeszcze raz
    -Potem numery szyb, śruby mocujące maskę, bagażnik, nadkola, śrubki plastików
    -Potem naciskamy wszystkie guziki jakie się da i patrzymy co działa,
    potem się przyglądamy w kompie czy wszystko ok - jak nam sprzedawca na
    złość języka nie zmienił na niemiecki.

    odpalamy:

    -czy nie dymi ;) na biało lub czarno
    -czy w wodzie oka nie pływają
    -czy w oleju woda nie pływa
    -no i rura 1,2,3 puszczamy kierownice, stop
    -jeszcze raz rura tylko teraz żwirek 2 kołami, na tym samaym hamulce
    z puszczoną kierownicą (test ASRów, ABS i tej całej reszty).
    -jak automat to czy nie szarpie i dłuższa zabawa R N D N R N D...
    -wychodzimy i słuchamy czy silnik cicho chodzi.

    -jak cicho, to do przejrzenia "za 50pln" u pana diagnosty żeby
    zobaczył czy podwozie całe i czy mu spalanie i inne duperele
    w normie wychodzą

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2011-12-27 05:59:55
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > -jak cicho, to do przejrzenia "za 50pln" u pana diagnosty żeby
    > zobaczył czy podwozie całe i czy mu spalanie i inne duperele

    zapomniałem, obowiązkowa jada po progach, lub nierównym
    4 szyby otwarte na maxa i słuchamy zawieszenia.