    From: "Thomas" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stary komp i pamięć - pomoc potrzebna.
    Date: Fri, 10 Aug 2012 06:17:26 +0200

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:k0207u$dpl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Update:
    > Jest to DELL GX260 i posiada taką płytę:
    > http://www.delllow.com/plyta-glowna-dell-gx260-intel
    -socket-478-slim-sff-desktop-tower.html
    > Zatem pamięć jest nawet typu PC2100, a nie PC2700.
    > I co prawda w opisie stoi, że obsługuje wyższe, lecz przełączy na szynę
    > 266MHz, ale chciałbym by mi ktoś to potwierdził jeśli można (czy mogę tam
    > wbić PC3200)???
    >
    > T.

    Update 2:
    Poszukałem na alledrogo pamięci. Możnaby wsadzić tam 2x 1GB.
    Ale znów trafiam na coś nowego. W opisach niektórych aukcji pisza, że "nie
    współpracują z chipsetem Intela", a niektóre, że "obsługują wszystkie
    chipsety".
    Cholera.. to jak to jest??? Myślałem, że pamięć to pamięć, ważne żeby DIMM
    DDR i będzie bangać na każdej płycie.
    O co z tym chodzi?

    T.