  • Data: 2012-12-07 08:23:41
    Temat: Re: Stary Protel i Via do Power Plane
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 18:16, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > RS Components promuje od pewnego czasu sw j wyr b o nazwie Design Spark
    > PCB. Darmowy, tak e do prac komercyjnych. Znajomi, kt rzy u ywali
    > twierdz , e jak dla nich lepszy i od Eagle'a i KiCada. Na dodatek czyta
    > i projekty i biblioteki z Eagle'a.

    Nigdy nie używałem KiCada, Eagle-a czy Design Spark. Za to poznałem
    Orcad-a (10,5)
    oraz liznąłem Protela (chyba 2.8) oraz 99 SE.
    A czy Kicad podczas ręcznego prowadzenia ścieżek, prowadzi ścieżkę
    zgodnie z wcześniej zadanymi odległoiami?
    Czy można poprowadzić jak się chce, a później wywala błędy że coś jest
    za blisko?

    Ktoś się jeszcze zabrał za TURBOPCB http://turbopcb.pl/

    Czyli wychodzi na to że kupując program typu RIMU jest się czystem
    frajerem.

    pytający