-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl>
<5a1add2c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
<5a1b07ba$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 20:12:12 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5a1b07ba$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <5a1b120b$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511723531 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5143 178.43.254.155:29435
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619801
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 19:28, cef pisze:
> W dniu 2017-11-26 o 16:32, Shrek pisze:
>> W dniu 26.11.2017 o 16:26, cef pisze:
>>
>>> He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
>>> chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie
>>> straszności.
>>> Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
>>> czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
>>> sobie czytaj.
>>> Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.
>>
>> Generalnie ciężar dowodu spoczywa na postulującym tezę. Artykuł
>> dlaczego należy wciskać jednocześnie już dostałeś (dzięki uprzejmości
>> Dominika). Moim zdaniem wyczerpuje on temat, nawet jeśli jedną nogą
>> wciśniesz pedał o 20ms wcześniej.
>
> Trochę sobie poguglowałem i znajduję badania na
> symulatorze autoPW-T gdzie mierzyli czasy reakcji
> w badaniu B (tylko hamulec) i badanie D (hamulec i sprzegło jednoczesnie)
> ale histogramy czasów reakcji sa mocno zbliżone.
> Od biedy można by się doszukać opóźnień średnio rzędu 0,1 sek
> w przypadku reakcji obunożnej-
> to jest ok 1,5m przy 60km/h (przy 100km/h niecałe 3m)
> Ale nie jest to wynik, który mocno by moja tezę podpierał, więc
> odpuszczam i nie szukam dalej.
Zapomniałem wkleić linka:
http://docplayer.pl/12249707-Marek-guzek-1-politechn
ika-warszawska-streszczenie-1-wprowadzenie.html
"Interesującym jest porównanie wyników uzyskanych na stanowisku autoPW-T
w badaniu B i D. W obu przypadkach oceniano czas reakcji na pedale
hamulca, ale w przypadku D badany miał za zadanie ,,równocześnie" wcisnąć
pedał sprzęgła. To dodatkowe zadanie w widoczny sposób przełożyło się na
osiągane wyniki. Średni czas reakcji wzrósł od 0,487 s do 0,522 s (o ok.
7%). Również rozproszenie wyników powiększyło się - zakres między
kwantylami 0,1 i 0,9 wzrósł - od 0,160 s do 0,185 s (16%). Świadczy to o
znaczącym wpływie tego efektu"
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
- 27.11.17 11:49 cef
- 27.11.17 16:23 RadoslawF
- 27.11.17 18:36 cef
- 28.11.17 02:52 RadoslawF
- 28.11.17 08:58 cef
- 28.11.17 15:05 RadoslawF
- 28.11.17 17:09 cef
- 28.11.17 19:42 RadoslawF
- 28.11.17 20:35 cef
- 28.11.17 21:00 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=