eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
    <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl>
    <5a1add2c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Nov 2017 19:28:11 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ovempr$beq$6@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5a1b07ba$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511720890 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 178.43.254.155:29099
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2260996128
    X-Received-Bytes: 3182
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619798
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 16:32, Shrek pisze:
    > W dniu 26.11.2017 o 16:26, cef pisze:
    >
    >> He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
    >> chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie straszności.
    >> Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
    >> czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
    >> sobie czytaj.
    >> Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.
    >
    > Generalnie ciężar dowodu spoczywa na postulującym tezę. Artykuł dlaczego
    > należy wciskać jednocześnie już dostałeś (dzięki uprzejmości Dominika).
    > Moim zdaniem wyczerpuje on temat, nawet jeśli jedną nogą wciśniesz pedał
    > o 20ms wcześniej.

    Trochę sobie poguglowałem i znajduję badania na
    symulatorze autoPW-T gdzie mierzyli czasy reakcji
    w badaniu B (tylko hamulec) i badanie D (hamulec i sprzegło jednoczesnie)
    ale histogramy czasów reakcji sa mocno zbliżone.
    Od biedy można by się doszukać opóźnień średnio rzędu 0,1 sek
    w przypadku reakcji obunożnej-
    to jest ok 1,5m przy 60km/h (przy 100km/h niecałe 3m)
    Ale nie jest to wynik, który mocno by moja tezę podpierał, więc
    odpuszczam i nie szukam dalej.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: