  • 1. Data: 2012-01-23 09:31:12
    Temat: Startery TI itp.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Witam!
    Romek, najpewniej dostaniesz dzisiaj przesyłkę z Fedexu.
    Wiesz już do czego ją wykorzystasz?
    Ja nie chcę tracić czasu na zabawę, ale od razu chciałbym jej użyć do
    jakiegoś praktycznego projektu.
    Macie jakieś pomysły?
    S.

  • 2. Data: 2012-01-23 09:34:23
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Monday, January 23, 2012, 10:31:12 AM, you wrote:

    > Romek, najpewniej dostaniesz dzisiaj przesyłkę z Fedexu.

    Oj, chyba nie - planowana dostawa na 25.

    > Wiesz już do czego ją wykorzystasz?

    Będę się na razie bawił. Mam nadzieję, że nie popsuję i znajdę jakieś
    rozsądne zastosowanie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-01-23 09:41:01
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Oj, chyba nie - planowana dostawa na 25.
    Jest już w Polsce.

    > Będę się na razie bawił. Mam nadzieję, że nie popsuję i znajdę jakieś
    > rozsądne zastosowanie.
    A nie myślałeś o tym pomyśle, co Zbych podpowiada.
    Ty jesteś dobry w tych przetwornicach.
    Może jakaś pojemnościowa.
    To co się dzieje w marketach z tymi LEDami to faktycznie porażka.
    Nie chodzi tylko o to, aby w jednym scalaku zmieścić wszystko,
    ale żeby nie było tego efektu migotania jak przesuwasz wzrokiem po lampce,
    jakaś sprawność itp.
    S.

  • 4. Data: 2012-01-23 10:53:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Monday, January 23, 2012, 10:41:01 AM, you wrote:

    > Jest już w Polsce.

    Dziwne - nie mam żadnej informacji od TI...

    > A nie myślałeś o tym pomyśle, co Zbych podpowiada.
    > Ty jesteś dobry w tych przetwornicach.
    > Może jakaś pojemnościowa.

    Żadnych przetwornic na mikrokontrolerach! Po moim trupie!

> [...]
    > Nie chodzi tylko o to, aby w jednym scalaku zmieścić wszystko,
    > ale żeby nie było tego efektu migotania jak przesuwasz wzrokiem po lampce,

    Efekt migotania wynika tylko i wyłącznie z chęci przypodobania się
    normie 61000-3-2. Pomimo tego, że obostrzenia nie dotyczą oswietlenia
    o mocy poniżej 25W.

    Zastosuj w LEDówce za mostkiem kondensator wygładzający i np. HV9922
    lub 9925 - nie masz problemu ze stroboskopem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-01-23 11:03:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Dziwne - nie mam żadnej informacji od TI...

    Sprawdziłem: "Status: Processing" - moze Ty się załapałeś na pierwszą
    partię - sprzed awarii TIDeals?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-23 11:04:42
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Dziwne - nie mam żadnej informacji od TI...
    A skąd oni mają niby wiedzieć?
    Najpierw wie Fedex, a potem oni.
    Zawsze jak podam zły kod, ale dobry nr telefonu, to do mnie oddzwaniają jak
    paczka jest już w Polsce:-)
    Moja na razie jest w Poznaniu- ma dojść w przeciągu 2 dni.
    W sumie ciekawy sposób na śledzenie przesyłki.
    Nie muszę zaglądać i szukać gdzie moja przesyłka.

    > Żadnych przetwornic na mikrokontrolerach! Po moim trupie!
    No to mnie przekonałeś. Nie to, żebym chciał, ale widzę, że to wyzwanie.

    > Efekt migotania wynika tylko i wyłącznie z chęci przypodobania się
    > normie 61000-3-2. Pomimo tego, że obostrzenia nie dotyczą oswietlenia
    > o mocy poniżej 25W.
    A możesz przybliżyć?
    Co tam jest napisane, że ma migać?

  • 7. Data: 2012-01-23 11:07:53
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Sprawdziłem: "Status: Processing" - moze Ty się załapałeś na pierwszą
    > partię - sprzed awarii TIDeals?
    No nie. Pamiętasz: zapłaciłem po Tobie.
    No ja tak pracuje trochę teraz.
    Muszę CodeComposer zainstalować i biurko przygotować:-)
    S.

  • 8. Data: 2012-01-23 11:27:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    [...]

    > No to mnie przekonałeś. Nie to, żebym chciał, ale widzę, że to wyzwanie.

    Szkoda LEDów. Mikrokontrolery nie potrafią pilnować prądu na tyle
    sprawnie, żeby to miało sens.

    > A możesz przybliżyć?
    > Co tam jest napisane, że ma migać?

    Tam jest napisane, że nie ma generowac harmonicznych do sieci - ma
    pobierać prąd sinusoidalnie i zgodnie w fazie z napięciem. Jak
    rezystor. A to oznacza, że masz do wyboru albo aktywne PFC albo
    miganie.

  • 9. Data: 2012-01-23 12:10:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Żadnych przetwornic na mikrokontrolerach! Po moim trupie!
    A na CPLD? Bo za mną chodzi od dłuższego czasu... Nawet myślałem o tym
    jako o temacie na magisterkę ;)

    Michoo

  • 10. Data: 2012-01-23 12:12:04
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Widziałem demo board. Chodziło by mi o coś takiego, co mieści się na płasko
    na PCB.
    2xL,2xC w obudowach dużych, to nie bardzo.
    S.