  • Data: 2012-01-24 13:25:45
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,

    >Chyba za dużo teoretyzowałeś ;P

    No nie, absolutne minimum :-)

    Wyjdzmy od znikomego obciazenia - czas wlaczenia powinien byc jakis
    tam minimalny, czas wylaczenia = odstep miedzy impulsami - dlugi,
    stosowny do potrzeb tzn do napiecia na wyjsciu.
    W miare wzrostu obciazenia skracamy czas Toff, az do pewnego momentu -
    zalozonej czestotliwosci pracy przetwornicy. Teraz wydluzamy Ton,
    ewentualnie skracajac adekwatnie Toff.
    W pewnym momencie trzeba wejsc w CCM i sterowac posilkujac sie pradem
    maksymalnym.

    Razem staje sie to troche skomplikowane jak na realizacje analogowa, a
    zalozmy ze prostsze metody nas nie satysfakcjonuja :-)

    >Ale nadal się wieszają.

    Trzeba program porzadnie napisac i ewentualnie zabezpieczyc sie
    ukladowo :-)

    Ale CPLD sie raczej nie wiesza.

    J.