  • 31. Data: 2013-07-29 21:08:58
    Temat: Re: Digits crossed
    Od: RustyHinge <r...@f...girolle.co.uk>

    On 29/07/13 19:49, Redrawn Buns wrote:

    > Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

    Oh - lwk at the header...

    --
    Rusty Hinge

  • 32. Data: 2013-07-29 21:20:12
    Od: Redrawn Buns <s...@t...org>

    RustyHinge wrote:

    > Oh - lwk at the header...

    Puzzling, headers show

    Subject: Re: Starter iPlus
    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Yet within the message lists it shows as
    Digits Crossed and "John Williamson" respectively

  • 33. Data: 2013-07-29 21:37:43
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 20:55:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Przepraszam, ale napisałem:
    > "Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
    > problemów z internetem".

    Przecież odniosłem się do jakości.

    > Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.

    To oczywista oczywistość.

    > Ograniczenie zasięgu jest poważne i to nie ulega dyskusji - tylko
    > natywne BTS-y Play. Mam tego świadomość.

    Jeszcze nikt nie wpadł na pomysł korzystania z sieci, obojętnie której, nie
    mając zasięgu. Więc po kiego to akcentować?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 34. Data: 2013-07-29 21:41:27
    Od: RustyHinge <r...@f...girolle.co.uk>

    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm, uk.rec.sheds

    --
    Rusty Hinge

  • 35. Data: 2013-07-29 21:41:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 20:47:58 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A ja od lipca 2008. Tylko po co mącisz ludzikom w głowie zasięgiem innych
    > sieci.

    To ja gdzieś napisałem że Play Online działa w roamingu? Ciekawostka.

    > Płacą Ci za PR?

    A Tobie?

  • 36. Data: 2013-07-29 21:54:59
    Od: John Williamson <j...@b...com>

    Redrawn Buns wrote:
    > Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

    That's definitel *not* what it looked like when it left here.

    Just slightly ROTted version of *I've sent the job application off to a
    firm Brummegem way, there's a mooring up for auction near there, and the
    onax say I can have the loan I need.

    How the fsck it got crosed with a post in a Polish telecom froup, I've
    no idea.

    --
    Tciao for Now!

    John.

  • 37. Data: 2013-07-29 23:50:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 21:37, ALEX Alpha MR pisze:

    > Przecież odniosłem się do jakości.

    Pomijając istotne szczegóły.

    > To oczywista oczywistość.

    Cieszę się, że mamy to samo zdanie w tej kwestii.

    > Jeszcze nikt nie wpadł na pomysł korzystania z sieci, obojętnie której, nie
    > mając zasięgu. Więc po kiego to akcentować?

    Akurat w tym przypadku jest to kluczowe, ponieważ Play ma póki co
    niewiele własnych BTS-ów i tylko na nich realizuje połączenia
    taryfy Play Online.

  • 38. Data: 2013-07-29 23:52:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-07-2013 18:53, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-07-29 17:08, Maciej Bebenek pisze:
    > (...)
    >
    > Oferta wakacyjna Orange niby bije wszystko na łeb (cenowo), ale jest
    > parę problemów - dziwne zaniki internetu, zrywanie połączeń mimo
    > zasięgu itd. Pojawia się to w różnych miejscach - przećwiczyłem to
    > dość 'dobrze' w ostatnim czasie w warmińsko-mazurskim. Networks
    > sytuacji nie zmienia (obecne). Jak pisałem wcześniej - jak jest
    > zasięg Play (Online) to nie mam problemów z internetem, Orange
    > w zasięgu jw.

    uzywalem kilka dni, faktycznie za 6pln 6GB bije na glowe. max predkosc
    (down) 4-11Mbit/s, w plusie stabilne 16. pingi w obu ~50ms tez stabilne.
    cala dobe lecialo radio z tunein i na obu bez najmniejszego zaciecia.

  • 39. Data: 2013-07-29 23:53:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-07-2013 19:04, ALEX Alpha MR pisze:

    > Oraz "zamrażanie" netu po max 2 minutach nieaktywności.

    napisalbym ci: przeprowadz sie tam, gdzie sie nie zamraza.

  • 40. Data: 2013-07-29 23:56:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 23:50:47 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Pomijając istotne szczegóły.

    A jakież to szczegóły pominąłem? Poza zasięgiem ofkors.

    > Cieszę się, że mamy to samo zdanie w tej kwestii.

    Nie może być inaczej.

    > Akurat w tym przypadku jest to kluczowe, ponieważ Play ma póki co
    > niewiele własnych BTS-ów i tylko na nich realizuje połączenia
    > taryfy Play Online.

    Owszem, ale temat zasięgu i masztów Play Online był już tyle razy poruszany
    na grupie, że wystarczy już chyba.