-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 27 Jul 2014 17:16:03 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stara manualna skrzynia biegów VW, odgłos szurania.
References: <lqvv63$2sv$1@speranza.aioe.org>
<53d3dc0a$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<lr306n$t7d$2@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <lr306n$t7d$2@speranza.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <53d517b8$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.133.103
X-Trace: 1406474168 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2241 83.25.133.103:49567
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540042
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-26 12:04, Nex@pl pisze:> W dniu 2014-07-26 18:49, Tomasz
Pyra pisze:
>> W dniu 2014-07-26 12:16, Nex@pl pisze:
>
>>
>> Półosie nie są przykręcone, a znajdują się w przegubie który naturalnie
>> ma kilka centymetrów luzu.
> Zewnętrzna obudowa przegubu jest trzymana na śrubach o ile dobrze mi sie
> wydaję. Półoś w przegub wchodzi i posiada zabezpieczenie.
Przegub ma dwie współpracujące części - jedna jest na półosi, druga w
kielichu, całość tworzy przegub.
Sam kielich zazwyczaj wciśnięty jest w obudowę skrzyni, tam jest wielo
wpust/wypust i pierścień który to trzyma na miejscu. Niewielki luz jest
dopuszczalny.
Duży luz oznacza że kielich wyskoczył - w zasadzie można spróbować go
wcisnąć na miejsce.
>> Stawiam że łożysko koła + ewentualnie skrzywione tarcze.
>>
>
> Łożyska wymienione - to ni jest dźwięk łożysk na kołach. Mam juz pewne
> doświadczenie w tej kwestii. Tarcze wymieniane dwa lata temu, nawet
> jeżeli są skrzywione to nie wywoła odgłosu szumu/szurania powyżej 60km/h
> zwiększającego się z prędkością.
Są jeszcze analogiczne łożyska podpierające dyferencjał w skrzyni.
Inne łożyska w skrzyni zmieniałyby odgłos w zależności od biegu.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.14 18:46 PiteR
- 28.07.14 10:14 Nex@pl
- 28.07.14 10:15 Nex@pl
- 28.07.14 23:35 Tomasz Pyra
- 29.07.14 23:43 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=