  • Data: 2012-12-20 12:55:49
    Temat: Re: Stara ładowarka od Nokii jako zasilacz USB?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Czemu Poldek pisze coś takiego :
    > Dzień dobry Państwu,
    > potrzebuję zasilić tanio dysk 2,5 cala ATA (nie SATA) w obudowie USB.
    [...]
    > dysk? To ma chodzić 24 godziny na dobę 365 dni w roku, jako serwer.

    Szkoda dysku i Pi.
    Z całym szacunkiem itpitd, ale IMHO, to jeśli chcesz to mieć pewnie
    i 24/7 to odpuść sobie ładowareczkę do nokii (mam tego całą szufladę,
    jedyne zastosowanie jakie znalazłem to zasilanie zegara)

    Albo sobie kup trafo 8-9v/1A (cena rzędu 20zł) i zmontuj porządny
    zasilacz (na dowolnie wybranym układzie, w zależności od ceny
    i umiejetności) albo kup jakiś lepszy zasilacz impulsowy
    (za 5v/2A miniusb dałem ~30zł w ĄĘ sklepie z CB/navi, więc na 100%
    można gdzieś dostać taniej)

    Sławek
    --
    ________ Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał,
    _/ __/ __/ ponieważ został skradziony. (zgłoszenie PZU)