  • 11. Data: 2010-03-09 08:52:39
    Temat: Re: Stara klawiatura a PS2
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 22:15:51 +0100, Remek napisał(a):

    > I jak zwykle z czytaniem takich rysunków mam problem. Gniazdo 5 DIN widzimy
    > od strony lutowania, czy "z przodu". To samo z wtykiem 6 PIN MINI-DIN.
    > Liczymy piny od strony lutowania? Chodzi o to, że mam kabelek z wtykiem PS2
    > mogę go wlutować w klawiaturę. Nie chciałbym puścić z dymem płyty, lub/i
    > klawiatury.

    Nie kombinuj tylko kup to:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/2222/Per
    yferia/Kable/Przej_ci_wka_klawiatury_DIN_-_F_PS-2_-_
    M_na_kabelku.html

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-03-09 13:37:14
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Autor tego artykułu do wikipedii jest już inteligentniejszy:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_connector

    Ładny artykuł, ale wątpliwości pozostają. Tu jest rozrysowane
    łopatologicznie:

    http://remek62.republika.pl/Konfig/klaw.html

    > Poza tym, jak popatrzysz dokładnie pod lupą to być może
    > odczytasz numerki pinów na plastikowej obudowie złączki.

    Tobie się udało odczytać nieistniejące numerki?

    Remek

  • 13. Data: 2010-03-09 14:29:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Remek" <b...@t...pl> wrote in message

    > Ładny artykuł, ale wątpliwości pozostają.

    Naprawdę??? Masz wątpliwości po przeczytaniu
    "Female connector from the front" ??? Skąd te wątpliwości?

    > Tu jest rozrysowane łopatologicznie:
    >
    > http://remek62.republika.pl/Konfig/klaw.html

    Masz tam jakieś problemy z deklaracją polskich ogonków... :-)

    > Tobie się udało odczytać nieistniejące numerki?

    Jak masz taką wtyczkę bez cyferek to ich nie odczytasz...
    Sugerowałem tylko że na wielu wtyczkach takie cyferki są.