  • Data: 2010-09-26 19:27:15
    Temat: Re: Star Wars w TVP w 4:3
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Michal Jankowski pisze:
    [...]
    > Za to w nowym panoramicznym tv mogę sobie ustawiać proporcję do woli.
    > I nie tylko mogę, ale MUSZĘ, bo to kurewstwo nie umie się samo
    > dostosować, albo może dekoder kablówki nie umie mu odpowiednio
    > nadawać, nie wiem, kuźwa, cyfrowa telewizja, cyfrowy odbiornik i
    > cyfrowy kabel, a ja ręcznie proporcje dopasowuję, jak za króla
    > Ćwieczka...

    Zgadza się. Coś tu jest bez sensu. Mam wybór - albo łączyć telewizor
    przez eurozłącze, wtedy proporcje są jak trzeba automatycznie, ale tracę
    HD, albo przez HDMI, wtedy mam piękne HD, ale w SD proporcje przestawiam
    ręcznie.

    Domyślam, że jesteś klientem UPC?

    Żeby nie było - mam dwa różne dekodery i dwa różne telewizory - w żadnej
    kombinacja nie ustawiają się automatycznie proporcje po HDMI.

    [...]

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek