    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Star Wars w TVP w 4:3
    Date: Wed, 22 Sep 2010 10:27:27 +0200

    W dniu 2010-09-22 09:43, a...@...pl pisze:
    > ok, nadawane 25 lat temu, to nic bym nie mowil, ale nadawane w 2010,
    > to juz chyba porazka. Tak trudno taki hicior puscic w 16:9 ????
    >
    > Czyzby byla to kara za to, ze ktos nie placi abonamentu??? Ale
    > dlaczego ja za to musze cierpiec?? Jak sie to nie zmieni, to od
    > 2011.01 zaprzestane placenia abonamentu. Teraz niestety mam go
    > oplacony do konca roku.

    puści w HD 16:9 z oryginalną ścieżką oraz napisami, widać uważają że jak
    jest 2010 rok to ludzie będą inwestować w odbiór TVP HD a jak nie to
    porażka ...

    inna sprawa że dopóki nie ruszy w pełni tv cyfrowa to niewiele osób ma
    dostęp do TVP HD (a zanosi się że jeszcze dobry rok poczekamy na
    jakotakie pokrycie)