  • 11. Data: 2008-04-18 09:01:13
    Temat: Re: Stan styku Netia - PL-IX
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >owszem problem jest znany w netii i polega na tym ze zapchal sie styk z
    >pl-ix-em. termin usuniecia problemu tydzien-poltora.

    mogę potwierdzić że to prawda, ale niekoniecznie jest to
    styk netia-plix, bo wg. tego co widze na statystykach to ruch
    dochodzi do około 800Mbit/s.
    Stawiam na to że dojsćie do routera na LIMie im się przypchało,
    a z tamtąd mają kilka różnych styków, między innymi PLIX.

    Marcin

  • 12. Data: 2008-04-19 20:24:34
    Od: "Łukasz Biernacki (eFUZJA)" <l...@e...pl>

    K pisze:

    > ok, juz wszystko wiem. widze ze sie nikomu niechcialo nawet zadzwonic do
    > dzialu technicznego.

    Ja nawet zgłosiłem problem do Infonetii. Ale zrzucili mnie na drzewo bo
    nie jestem klientem.

    Jest jakiś magiczny email/tel do nadzoru sieci?

    > owszem problem jest znany w netii i polega na tym ze zapchal sie styk z
    > pl-ix-em. termin usuniecia problemu tydzien-poltora.

    dzięki za info

    pozdrawiam
    Łukasz Biernacki

  • 13. Data: 2008-04-19 23:56:05
    Od: K <...@...c>

    Łukasz Biernacki (eFUZJA) pisze:

    > dzięki za info
    >
    > pozdrawiam
    > Łukasz Biernacki

    jest haslo: nr klienta, badz nazwa firmy/nip. wtedy kieruja cie do
    dzialu klienta kluczowego czy jakos tak. niemniej jednak jeszcze jakis
    czas temu, tylko przyjmowali zgloszenia, teraz moze przez pomylke
    poprostu powiedzieli w czym problem i kiedy go usuna.

  • 14. Data: 2008-04-20 14:08:25
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > a netek to ci od tych anten do uryn co sie rozklejaja ? w okolicach
    > slupska sporo tego wisi ;]
    mam uch z 400szt, jedne z lepszych anten. (chociaz juz nie mamy podpiec na
    2,4 od paru miesiecy)
    co do pl-ix netia to faktycznie sa problemy:/

  • 15. Data: 2008-04-24 21:43:20
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Czołem

    Może nie do końca w temacie ale jeśli ktoś z grupowiczów byłby
    zainteresowany darmowym dużym contentem (allegro, naszaklasa, gamesnet)
    to zasoby te dostępne są za darmo w PIX-ie.

    Po szczegóły zapraszam na priva.

    Piotr Szałamacha

  • 16. Data: 2008-04-25 10:28:02
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 24.04.2008 Piotr Szałamacha <p...@h...net> napisał/a:
    > Może nie do końca w temacie ale jeśli ktoś z grupowiczów byłby
    > zainteresowany darmowym dużym contentem (allegro, naszaklasa, gamesnet)
    > to zasoby te dostępne są za darmo w PIX-ie.
    hm.. to gamesnet juz jest w sb? z tego co widze to sciezki mam ciagle do
    atmana(?)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 17. Data: 2008-04-25 18:51:17
    Od: Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > hm.. to gamesnet juz jest w sb? z tego co widze to sciezki mam ciagle do
    > atmana(?)

    Część już jest :

    ping poz1.gamesnet.pl

    pozdr.
    Paweł

  • 18. Data: 2008-04-25 19:47:49
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 25.04.2008 Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl> napisał/a:

    > Część już jest :
    >
    > ping poz1.gamesnet.pl
    o, śłit :) Może wreszcie gracze przestaną marudzić ;)

  • 19. Data: 2008-05-08 05:26:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Piotr Szałamacha wrote:

> [...]
    > zainteresowany darmowym dużym contentem (allegro, naszaklasa, gamesnet)
    > to zasoby te dostępne są za darmo w PIX-ie.

    z exatelem/kolejarzami/eneą masz gdzieś styk po światełku ?

    futszaK

  • 20. Data: 2008-05-08 08:52:27
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    futszaK pisze:

    > z exatelem/kolejarzami/eneą masz gdzieś styk po światełku ?

    z eneą po światełku - wymiana uruchomiona

    z exatelem styk fizycznie zestawiony - wymiana nieuruchomiona cyt."trwa
    klarowanie polityki peeringowej"

    z kolejarzami do zestawienia zostaje jakies 20m patchcorda optycznego na
    Akademii Ekonomicznej - zaproszenie było wysłane kilka razy.

    PS