  • 1. Data: 2008-04-15 22:54:07
    Temat: Stan styku Netia - PL-IX
    Od: "Łukasz Biernacki (eFUZJA)" <l...@e...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu obserwuje problemu na styku PLIX - Netia.
    Zarówno jak dochodzę do PLIX przez HCnet jak i Szeptel.
    Nie obserwuję problemów z innymi operatorami w PLIX.

    Straty te szczególnie boleśnie czuć w przypadku VoIPa.

    Czy ktoś jeszcze obserwuje podobne problemy.

    Pozdrawiam
    Łukasz Biernacki

  • 2. Data: 2008-04-15 23:36:02
    Temat: Re: Stan styku Netia - PL-IX
    Od: "Bee ExciteD ! BeeBee ExciteD !" <a...@n...pl>

    Łukasz Biernacki (eFUZJA) napisał(a):
> [...]
    >
    > Straty te szczególnie boleśnie czuć w przypadku VoIPa.
    >
    > Czy ktoś jeszcze obserwuje podobne problemy.

    tak i wlasnie chodzi o voip.

  • 3. Data: 2008-04-16 03:30:34
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    Bee ExciteD ! BeeBee ExciteD ! <a...@n...pl> wrote:

    > tak i wlasnie chodzi o voip.

    Kupcie se telefon w Netii i z glowy :)

    Fr.

  • 4. Data: 2008-04-16 05:48:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    f...@s...poczta.onet.pl wrote:

    > Kupcie se telefon w Netii i z glowy :)

    w Netku taniej :P

  • 5. Data: 2008-04-16 07:33:24
    Od: K <...@...c>

    futszaK pisze:

    > w Netku taniej :P

    a netek to ci od tych anten do uryn co sie rozklejaja ? w okolicach
    slupska sporo tego wisi ;]

  • 6. Data: 2008-04-16 16:41:40
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ l...@e...pl ] ...

    : Od jakiegoś czasu obserwuje problemu na styku PLIX - Netia.
    : Zarówno jak dochodzę do PLIX przez HCnet jak i Szeptel.

    hcnet idzie do netii via szeptel. przynajmniej mi innej drogi nie daje.

    : Nie obserwuję problemów z innymi operatorami w PLIX.
    :
    : Straty te szczególnie boleśnie czuć w przypadku VoIPa.
    :
    : Czy ktoś jeszcze obserwuje podobne problemy.

    no trochę ginie na szeptelu...

    --- www.netia.pl hping statistic ---
    27 packets tramitted, 23 packets received, 15% packet loss
    round-trip min/avg/max = 34.3/186.2/3247.5 ms

    --
    :|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

  • 7. Data: 2008-04-17 18:10:50
    Od: "Łukasz Biernacki (eFUZJA)" <l...@e...pl>

    Bee ExciteD ! BeeBee ExciteD ! pisze:

    > tak i wlasnie chodzi o voip.

    A można liczyć na poprawę, informację czy i/lub kiedy będzie lepiej?
    Z from wnioskuje że dobrze kieruje pytanie ;)

    Pozdrawiam
    Łukasz Biernacki

  • 8. Data: 2008-04-17 18:18:18
    Od: "Łukasz Biernacki (eFUZJA)" <l...@e...pl>

    konrad rzentarzewski pisze:
> [...]
    > : Zarówno jak dochodzę do PLIX przez HCnet jak i Szeptel.
    >
    > hcnet idzie do netii via szeptel. przynajmniej mi innej drogi nie daje.
    Aktualnia tak, ale może tez bezpośrednio. W obu przypadkach problemy
    występują.

    Czy komuś jeszcze to przeszkadza?
    A może ktoś znalazł rozwiązanie?

    Pozdrawiam
    Łukasz Biernacki

  • 9. Data: 2008-04-17 18:24:06
    Od: K <...@...c>

    Łukasz Biernacki (eFUZJA) pisze:

    > A można liczyć na poprawę, informację czy i/lub kiedy będzie lepiej?
    > Z from wnioskuje że dobrze kieruje pytanie ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz Biernacki

    nie wiem, jestem klientem. chyba w kazdym kierunku oprocz atmana, tasku
    i tpnetu, pingi po 60-70ms i straty po 20%

  • 10. Data: 2008-04-17 19:07:16

> [...]
    >
    > Straty te szczególnie boleśnie czuć w przypadku VoIPa.
    >
    > Czy ktoś jeszcze obserwuje podobne problemy.

    ok, juz wszystko wiem. widze ze sie nikomu niechcialo nawet zadzwonic do
    dzialu technicznego.

    owszem problem jest znany w netii i polega na tym ze zapchal sie styk z
    pl-ix-em. termin usuniecia problemu tydzien-poltora.