  • 71. Data: 2023-08-04 20:34:03
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 20:02, heby pisze:
    > Ło, toś Pan poleciał. A kogo zamordował Cimoszewicz?

    O widzisz. On nawet nie wydawał rozkazów. One je przygotowywał.

    To Cię boli? Może tatuś ma zmniejszoną emeryturę? ;-)

  • 72. Data: 2023-08-04 20:34:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:27, _Master_ wrote:
    > Ty bez religii to żyć nie możesz?

    Nieustanie potrzebuję stymulacji religijnej, aby wiedzieć jak nisko jest
    poziom dna.

    > Poczytaj program Konfederacji. Wierzę że Ci się uda ;-)

    Przeczytałem za dużo razy. Teraz to już żądam opłaty za uszkodzenie mózgu.

  • 73. Data: 2023-08-04 20:43:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:32, _Master_ wrote:
    > Napisz coś o sobie

    Jestem ubrany w niebieskie jeansy, koszulkę z napisami w języku co go
    nie znam, lubię wolne i pojemne samochody, mam alergię na wiosę i
    posiadam obie nerki.

    > albo o regulacjach unijnych wdrażanych przez PiS

    Na razie Ziobro się obraził i coś nie wdrażają. Jak bardzo nie lubnie
    debili z PiS to jednak trzeba przyznać, że zachowują się tak samo jak
    Kofederacja, jak obrażony dzieciak w piaskownicy.

    > Dalej piszesz o mie

    Tak. Dostałeś strzał w pysk od Krzysia, który powiedział że da d...
    każdemu, kwestia szerokości koryta, i dostałeś w pysk od jakiegoś
    pokemona, co chce ślubów z opinią kolesia w sukience.

    I udajesz że deszcza pada, a Konfederacji to chodzi o tą gospodarkę i te
    biende sierotki, żeby im warunki stworzyć.

    Nie im chodzi o coś innego, tylko dowiesz się dopiero po wyborach. Pewno
    o religie w szkołach, aborcję i co tam jeszcze zazwyczaj chodzi
    konserwatystom, bo im zawsze chodzi o te same debilizmy, już od setek lat.

    Tak, ciągle o Tobie.

    > Hmmm ewidentnie masz problem.

    Tak, to się nazywa logiczne myślenie. Jestem od tego uzależniony.

    > Po tylu latach coś musiałbyś obczaić i zadać trudne pytanie.

    Obczaiłem jeden detal. Dowiedziałem się, że to wszystko wina innych. I
    to faktycznie prawda!

    > np. Skąd będą pieniądze na ulgi podatkowe od kredytów mieszkaniowych?

    Z moich. Dokładam do budżetu więcej, niż biorę.

    > Bo Konfederacja zapowiada takie właśnie ulgi. Nie wiedziałeś?

    Wiedziałem. Przeciez mówiłem ci, że jesteś lewakiem i dlatego interesują
    Cie programy socjalne bardziej niż cokolwiek innego w programie
    Konfederacji.

  • 74. Data: 2023-08-04 20:49:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:34, _Master_ wrote:
    > O widzisz. On nawet nie wydawał rozkazów. One je przygotowywał.

    No ale kogo konkretnie zamordował? Możesz przedstawić jakiś ciąg
    przyczynowo-skutkowy, gdzie wyjdzie na to że Cimoszewicz kogoś zamordował?

    Najzwyczajniej ciekaw jestem, ja lewaków nie lubie, ale nie do tego
    stopnia, abym twierdził, że akurat C. kogoś zamordował.

    > To Cię boli? Może tatuś ma zmniejszoną emeryturę? ;-)

    Nie, węszysz w złym miejscu. Ale trudno się dziwić, w końcu jesteś
    elementem partii świrów i spiskowców, oni wszedzie węszą.

    PS. Mój ulubiony motyw z kolic konserwy to kolega, który jest
    zatwardziałeym nacjonalistą, a jak byłem z nim w tym samym czasie w
    szkole, to siedział całymi dniami w siedzibie Wszechpolaków. Nie wiem co
    tam z nimi robił, ale chłopaki urodziwi byli, to trudno się dziwić. W
    każdym razie jego stary był Zomowcem. Ot, takie skojarzenie, bez
    związku. W sensie, że czasami jabłko daleko pada od jabłoni, choć w tym
    wypadku to w zasadzie padło w to samo miejsce.

  • 75. Data: 2023-08-04 20:54:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:25, cef wrote:
    > Wreszcie coś ciekawszego niż pożary samochodów :-)

    Na to też liczę, bo ileż można.

  • 76. Data: 2023-08-04 20:56:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 20:34, heby pisze:
    > Przeczytałem za dużo razy. Teraz to już żądam opłaty za uszkodzenie mózgu.

    Takim prostym programem uszkodziłeś sobie mózg?

  • 77. Data: 2023-08-04 20:57:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 20:43, heby pisze:
    > Na razie Ziobro się obraził i coś nie wdrażają.

    A o czym jest ten wątek?

    O uszkodzonym mózgu?

  • 78. Data: 2023-08-04 21:03:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:56, _Master_ wrote:
    > Takim prostym programem uszkodziłeś sobie mózg?

    Oczywiście. Paradoksy logiczne często mieszczą się w jednym zdaniu. Na
    przykład:

    "To zdanie jest fałszywe."

    Przeczytałeś? Żyjesz? A nie, pewnie że żyjesz.

  • 79. Data: 2023-08-04 21:05:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 20:57, _Master_ wrote:
    > A o czym jest ten wątek?

    O odwracaniu uwagi od następnego wątku o płonących samochodach a przy
    okazji o masakrowanie lewaka. Ildzie lepiej niż przypuszczałem.

  • 80. Data: 2023-08-06 13:05:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.08.2023 o 07:30, _Master_ pisze:
    > Oni Cię nie zachęcają nie tłumaczą nie dają ulgi w podatkach tylko
    > ZAKAZUJĄ a potem DOWALA podatkami na pojazdy spalinowe.

    może już lepiej niech zakazują niż dają te ulgi... ;)

    https://40ton.net/doplaty-do-zlomowania-5-letnich-ci
    ezarowek-euro-6-by-kupic-nowe-pojazdy-euro-6/