  • 61. Data: 2023-08-04 19:51:50
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:48, _Master_ wrote:
    > Aby wszyscy mieli lepiej. Aby mogli się rozwijać i bogacić.

    Tak, albo wiem wystarczy że Korwin powie, że stwarza warunki a warunki
    pędem będą zapierdalać, żeby się stworzyć.

    I słowo ciałem się stanie, a korupcja między nami. Ramen.

  • 62. Data: 2023-08-04 19:54:10
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 04/08/2023 09:38, heby wrote:

    > Może.

    > Więc nie powinieneś głosować na Konfederacje. Oni biedaków nie
    > potrzebują, rozgniotą was jak karaluchy.

    > Głosujesz na partię, która ma taki plan.

    akurat do tej pory to popis popiera działania unii nakręcające zarobki
    banksterów i zagranicznych firm (zwiększanie sprzedaży aut, fotowoltaiki
    czy mieszkań)

    Lukasz

  • 63. Data: 2023-08-04 19:57:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:50, _Master_ wrote:
    > Dlaczego myślisz że problem jest po mojej stronie?

    Po twojej stronie nie m problemu. Łykasz bez połykania debilizmy paru
    idiotów i nawet nie odczuwasz oszołomienia, typowego dla przedawkowania.
    Tu nie ma żadnego problemu, jesteś wzorcowym bojownikiem niskiego
    sczebla, wiernym nawet, jak Krzysiu zdradzi.

    > Dyskryminujesz mnie za poglądy?

    Ty nie masz poglądów, nie ma co dyskryminować. Po prostu jesteś
    marzycielem, któremu wydaje się, że Konfederacja jest taka, kiedy jest inna.

    Nie jesteś pierwszy, który umrze w przekonaniu, że miał pojęcie o
    czymkolwiek.

    > To przecież ty masz problem ze zrozumieniem i to wieloletni jak widać

    Tak, ja jestem czytelnikiem programów Konfy i okolicy od 30 lat i
    faktycznie - dalej nie rozumiem ani w ząb o co im chodzi. To takie
    towarzystwo schizofreników - wiedzą że wszystko jest źle, ale nie
    potrafią pokazać co dokładnie, więc pieprzą coś o podatkach, wartościach
    i innych populizmach. To co jest smutne, to obserwacja, że to uczucie
    konfuzji nie minie po dojściu do władzy. Dalej bedzie ch..wo ale na
    szczęscie u nas w narodzie jest tradycja do obwiniania przeciwników,
    wiec cicho sobie umrą nawet nie wiedząc jak głupi byli.

  • 64. Data: 2023-08-04 19:57:48
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 04/08/2023 08:27, heby wrote:
    > Cała ekonomia, którą tak strasznie wspierasz, polega na sprzedawaniu jak
    > najszybciej i jak najwięcej, najczęsciej gówna o krótkim terminie
    > przydatności.

    podstawą której jest wolny wybór, a nie regulacja przez państwo, co nie
    mieści się w głowie komunistów ;)

    > Powinieneć się cieszyć. Spełnia sie mokry sen kofederatów: lemingi nie
    > tylko będa chciały ale i musiały kupić nowy towar.

    to raczej marzenie socjalistów z PO i PIS

    > Chyba nie wierzysz w wolny rynek: one stanieją, bo będą masowo kupowane.

    nie odróżniasz popytu od podaży

    Lukasz

  • 65. Data: 2023-08-04 20:02:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:46, _Master_ wrote:
    > Każdy ma swojego niesiołoskiego czy palikota

    Nie każdy. Na przykłąd ludzie przyzwoici wypierdolili by go na zbity pysk.

    Ale niestety, Konfederacja liczy na głosy antyszczepinkowców i
    płaskoziemców.

    Jak się czujesz w takim towarzystwie oportunistów i świrów? Pasujesz, nie?

    > Niektórzy nawet biją pokłony przed kwasniewskim millerem czy cimoszewiczem

    To oni jeszcze żyją? Obecnie bije się przed Korwinem, Jarkiem i to chyba
    tyle.

    > A to przecierz skurwensyny i mordercy.

    Ło, toś Pan poleciał. A kogo zamordował Cimoszewicz?

    > Petru startuje na senatora ale diametralnie nie zgadza się z Tuskiem co
    > do 800+ i praw do mieszkania
    > I co? I nic ;-)

    No. To się nazywa pogląd. Jest istotnie rózny od wiary, bo u ludzi
    inteligentnych jest on różny od lini partyjnej. I nie żebym Petru za
    inteligenta uważał. To może być przypadek. Ale zasada podobna: ludzie
    inteligentni mają własne przemyślenia, zamiast protez narzuconych przez
    partię. Kiedyś zrozumiesz, choć moze jestem zbyt optymistyczny.

    > Brednie

    Ale jakie śliczne. Może jak Pomarańczowego wsadzą kiedyś, to dowiesz się
    dlaczego.

  • 66. Data: 2023-08-04 20:03:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:57, ddddddddddd wrote:
    > nie odróżniasz popytu od podaży

    Pan się tutaj nie wtrącaj, jak się masakruje lewaka _Mastera_.

  • 67. Data: 2023-08-04 20:24:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 20:03, heby pisze:
    > ak się masakruje lewaka _Mastera_.

    Właśnie widać jak się obnażasz ze swojej wiedzy ;-)

  • 68. Data: 2023-08-04 20:25:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:45, heby pisze:

    > Najwidoczniej Konfederacja spóźniła się z niesieniem dobrobytu.

    Wreszcie coś ciekawszego niż pożary samochodów :-)

  • 69. Data: 2023-08-04 20:27:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:51, heby pisze:
    > Tak, albo wiem wystarczy że Korwin powie, że stwarza warunki a warunki
    > pędem będą zapierdalać, żeby się stworzyć.
    >
    > I słowo ciałem się stanie, a korupcja między nami. Ramen.

    Ty bez religii to żyć nie możesz?

    Poczytaj program Konfederacji. Wierzę że Ci się uda ;-)

  • 70. Data: 2023-08-04 20:32:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:57, heby pisze:

> [...]
    > Tu nie ma żadnego problemu, jesteś wzorcowym bojownikiem niskiego
    > sczebla, wiernym nawet, jak Krzysiu zdradzi.

    Napisz coś o sobie albo o regulacjach unijnych wdrażanych przez PiS

    > Ty nie masz poglądów, nie ma co dyskryminować. Po prostu jesteś
    > marzycielem, któremu wydaje się, że Konfederacja jest taka, kiedy jest
    > inna.

    Dalej piszesz o mie

    > Tak, ja jestem czytelnikiem programów Konfy i okolicy od 30 lat i
    > faktycznie - dalej nie rozumiem ani w ząb o co im chodzi.

    Hmmm ewidentnie masz problem.

    Po tylu latach coś musiałbyś obczaić i zadać trudne pytanie.

    np. Skąd będą pieniądze na ulgi podatkowe od kredytów mieszkaniowych?
    Bo Konfederacja zapowiada takie właśnie ulgi. Nie wiedziałeś?