  • 51. Data: 2023-08-04 19:36:33
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:31, _Master_ wrote:
    > Na tym tle to ostoja powagi

    Tutaj szczególnie muszę zwrócić uwagę na Brauna. Robić takie debilizmy z
    poważną miną, to ostoja powagi.

    > Bojówki? to chyba lewackie aktywistki na marszach równości

    Też tak myśleliśmy, że bojówki lewackie będą strzelać kolorowymi gumkami
    do włosów, ale strzelby rednecków okazały się być zdecydowanie lepsze do
    obrony demokracji.

  • 52. Data: 2023-08-04 19:37:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 13:07, heby pisze:
    > Więc jeśli stwoarzasz warunki, aby Ci w gorszej sytuacji mieli lepiej,
    > to to się nazywa socjalizm i państwo opiekuńcze.

    Udajesz debila czy nim jesteś?

    Socjalizm robi to kosztem reszty.

    To takie trudne?

  • 53. Data: 2023-08-04 19:39:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 13:15, heby pisze:
    > Korwin bardzo by chciał, ale nie wiem czy te dwa obszary debilizmu da
    > się jakoś połaczyć, przypuszczalnie po chwili Korwin by zauważył, że
    > dekrety królewskie wyglądają równie źle jak prawo unijne. To działało by
    > tylko, gdyby Krowin był królem. Ale ponieważ każdy by chciał, to
    > najprościej chyba było by wprowadzić system polikrólewski w PL. Każdy
    > jest królem i mam minimalną krajową.

    Twoja logika jest powalająca ;-)

  • 54. Data: 2023-08-04 19:40:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 13:16, heby pisze:

    > Ci, których stać na nowy samochód elektryczny za 100tyś bo tyle mają na
    > ROR, na fistaszki.
    >
    > Im to, czy rządzą debile z prawicy, czy debile z lewicy, nie zmienia
    > smaku drinka z palemką.

    Jaki to jest procent polskiego społeczeństwa i czy Ty się do nich zaliczasz?

  • 55. Data: 2023-08-04 19:42:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:37, _Master_ wrote:
    > Udajesz debila czy nim jesteś?
    > Socjalizm robi to kosztem reszty.

    A stwarzanie warunków do tego aby ktoś miał lepiej jest za darmo.

    Tylko drzew szkoda, z tymi pieniędzmi zamiast liści.

    > To takie trudne?

    Od czasu jak zobaczyłem w latach 90 Korwina na własne oczy, bezustannie
    naginam logikę aby móc pojąc choć 10%, ale nie daję rady. Nie ustaje w
    wysiłkach, a ta dyskusja pokazuje, że skoro Ty dałeś radę, to tylko
    kwestia degradacji mózgu i tez dam. Liczne na szybką pomoc nieuchronnej
    demencji.

  • 56. Data: 2023-08-04 19:42:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 13:17, Jacek pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało - jak to możliwe że ktoś tak głupi jak Master
    > nauczył się mówić a nawet pisać... ? To swego rodzaju paradoks
    > cywilizacyjno-kulturowy - nauczyć się z której strony trzymać młotek a
    > nawet że trzeba nim machać tak aby w coś uderzyć, ale już nie być zdolnym
    > by pojąć że to uderzanie ma czemuś służyć. Np. wbiciu gwoździa by powiesić
    > na nim kapelusz czy obrazek, rozłupaniu orzecha czy nawet zbudowaniu domu.

    Dlaczego piszesz o mnie?

    Obraziłem może socjalizm i Cię to zabolało?

  • 57. Data: 2023-08-04 19:45:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 19:40, _Master_ wrote:
    > Jaki to jest procent polskiego społeczeństwa i czy Ty się do nich
    > zaliczasz?

    Nie wiem ile procent, ale wiesz co? Chyba się zaliczam, po analizie
    moich oszczędności w zasadzie nie ma przeszkód, poza zdrowym rozsądkiem
    oczywiście.

    Zabawne. Jeszcze do niedawna uważałem się za biednego. Najwidoczniej
    Konfederacja spóźniła się z niesieniem dobrobytu. Trodno, Może choć
    biedę przyniosą.

  • 58. Data: 2023-08-04 19:46:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:36, heby pisze:

    > Tutaj szczególnie muszę zwrócić uwagę na Brauna. Robić takie debilizmy z
    > poważną miną, to ostoja powagi.

    Każdy ma swojego niesiołoskiego czy palikota

    Niektórzy nawet biją pokłony przed kwasniewskim millerem czy cimoszewiczem

    A to przecierz skurwensyny i mordercy.

    Petru startuje na senatora ale diametralnie nie zgadza się z Tuskiem co
    do 800+ i praw do mieszkania

    I co? I nic ;-)

    > Też tak myśleliśmy, że bojówki lewackie będą strzelać kolorowymi gumkami
    > do włosów, ale strzelby rednecków okazały się być zdecydowanie lepsze do
    > obrony demokracji.

    Brednie

  • 59. Data: 2023-08-04 19:48:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:42, heby pisze:
    > A stwarzanie warunków do tego aby ktoś miał lepiej jest za darmo.

    Aby wszyscy mieli lepiej. Aby mogli się rozwijać i bogacić.

    Jak Ci pomóc?

  • 60. Data: 2023-08-04 19:50:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 19:42, heby pisze:
    > że skoro Ty dałeś radę,

    Dlaczego myślisz że problem jest po mojej stronie?

    Dyskryminujesz mnie za poglądy?

    To przecież ty masz problem ze zrozumieniem i to wieloletni jak widać

    Jak Ci pomóc?