  • 31. Data: 2023-08-04 12:01:04
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 11:16, heby pisze:
    > Trochę w nim żyłem. Jednym z postulatów socjalizmu było nie
    > faworyzowanie konkretnych grup, każdemu po rowno i w/g potrzeb. Zupełnie
    > jak w Twojej wypowiedzi na temat urojeń o tym o co chodzi  Konfederacji.

    Nadal nie rozumiesz.

    Socjalizm zabiera jednym a daje drugim aby wyrównywać.

    Konfederacja nie chce wyrównywać na siłę tylko stwarzać możliwości tym w
    gorszej sytuacji aby mieli lepiej.

    Tak wiem... jest pewna grupa która nie będzie chciała ruszyć dupy żeby
    mieć lepiej

    Tylko pytanie:
    Czy dziś nie istnieje taka grupa której mimo usilnej pomocy państwa
    nadal nie jest lepiej?

  • 32. Data: 2023-08-04 12:04:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 11:55, _Master_ wrote:
    > Małą różnica.
    > Księdza nie musisz słuchać pod odpowiedzialnością karną

    Musisz, abo raczej będziesz musiał.

    "Projekt wprowadza możliwość złożenia kierownikowi Urzędu Stanu
    Cywilnego przed zawarciem małżeństwa nieodwołalnego oświadczenia o
    uzależnieniu możliwości rozwodu od zgody biskupa diecezjalnego"

    No patrz, i kto tu nie czyta wypocin debili z Konfederacji?

    Ty w ogóle kiedykolwiek widziałeś jakikolwiek tekst kogokolwiek z
    Konfederacji, czy dalej sobie zyjesz w świecie urojeń co do ich
    zamiarów? Zachowujesz się trochę jak transwesysta. Na zewnatrz porządny
    konfederata, w środku cichy, pochlipujacy lewak.

  • 33. Data: 2023-08-04 12:05:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    > Kto Ci ten bełkot napisał?

    Życie.

  • 34. Data: 2023-08-04 12:09:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 12:01, _Master_ wrote:
    > Nadal nie rozumiesz.
    > Socjalizm zabiera jednym a daje drugim aby wyrównywać.
    > Konfederacja nie chce wyrównywać na siłę tylko stwarzać możliwości tym w
    > gorszej sytuacji aby mieli lepiej.

    Aha. Czyli to nie wyrównanie? Tylko coś innego?

    Socjalizm też daje tylko możliwości. Jak ktoś chciał być żulem jak był,
    to nie było większego kłopotu.

    > Tak wiem... jest pewna grupa która nie będzie chciała ruszyć dupy żeby
    > mieć lepiej

    No. W socjalizmie też była.

    Innymi słowy czym ten postulat różni się od bredni lewicy? A w zasadzie
    do dowolenj populistycznej bredni?

    > Tylko pytanie:
    > Czy dziś nie istnieje taka grupa której mimo usilnej pomocy państwa
    > nadal nie jest lepiej?

    Tak. Konfederacji. Ciągle im coś nie pasuje. A to ich idol pierdalnie z
    ekranu jakiś debilizm, a to znowu jakaś afera z bananami w UE, a to
    znowu nastepny lewak ma pogląda takie same jak oni.

    Nijak nie da się im zrobic dobrze. To przegrywy, na zawsze.

  • 35. Data: 2023-08-04 12:47:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Aug 2023 12:01:04 +0200, _Master_ wrote:

    > Nadal nie rozumiesz.
    >
    > Socjalizm zabiera jednym a daje drugim aby wyrównywać.
    >
    > Konfederacja nie chce wyrównywać na siłę tylko stwarzać możliwości tym w
    > gorszej sytuacji aby mieli lepiej.

    Ale w jaki sposób?
    Bo wiesz - ogolnie wiadomo, ze w niczym nie skrępowanym kapitalizmie,
    bogaci sie bogacą, a biedni biednieją :-)

    > Tak wiem... jest pewna grupa która nie będzie chciała ruszyć dupy żeby
    > mieć lepiej

    Przypowieść o rybaku z biednego kraju?

    ("ale ja juz leże i nic nie robie")

    J.

  • 36. Data: 2023-08-04 12:59:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 12:05, heby pisze:
    > tylko Ci z Konfederacji znacznie bardziej śmieszni, bo nie mają jeszcze
    > dwururek do obrony ideologi i stania na straży demokracji.

    Takie masz skojarzenia?

  • 37. Data: 2023-08-04 13:00:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 12:09, heby pisze:
    > Aha. Czyli to nie wyrównanie? Tylko coś innego?

    Kurwa mać

    Jak wszystkim rośnie to jest wyrównywanie?

  • 38. Data: 2023-08-04 13:01:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 12:09, heby pisze:

    > Innymi słowy czym ten postulat różni się od bredni lewicy? A w zasadzie
    > do dowolenj populistycznej bredni?

    Wszystko co słyszysz to brednie?

    Jak Ci pomóc?

    To może jednak monarchia?

  • 39. Data: 2023-08-04 13:03:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 12:09, heby pisze:
    > To przegrywy, na zawsze.

    No właśnie.

    Napisz kto nie jest przegrywem i dlaczego.

  • 40. Data: 2023-08-04 13:04:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 12:59, _Master_ wrote:
    > Takie masz skojarzenia?

    Dokładnie. Jeśli ktoś myślał, że Republikanie to takie kryptogeje w
    garniturach, niegroźna swołocz bredząca do w Kongresie o skumbriach w
    tomacie, to nagle okazało się, że te dziadki mają pod ręka całkiem
    sprawnie działającą bojówkę, choć bez brązowych koszul.

    Dlatego należy bacznie patrzeć na Konfederację. Co do kryptogejów nie
    mam wątpliwości, a co do bojówek, to chyba kwestia czasu.