  • 21. Data: 2023-08-04 11:06:43
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 11:02, heby pisze:

    > Dokładnie tak, to wyjęte z programu lewicy.

    Dobra. Pokazałeś w tych cytatach że nawet nie wiesz na co odpisujesz

    Kłóć się dalej sam z Twoim wyimaginowanym obrazem Konfederacji

  • 22. Data: 2023-08-04 11:07:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:56, _Master_ wrote:
    > Co to za bełkot?
    > Co mój sprzeciw przeciwko zakazowi spaliniaków ma wspólnego z zakazami
    > religijnymi?

    Bardzo wiele: oba oparte o tępackie ideologie.

    Z jakiejś przyczyny tępackie ideologie religijne tolerujesz, a tępackie
    ideologie ekologiczne nie.

    Hipkryzja się to nazywa.

    > Jakiś ksiądz Ci kiedyś zakazał jeździć samochodem?

    Nie, ale nakazywał byc w okreslonym miejscy z określoną częstotliwością.
    Zapytany dlaczego, machał głównie rękami. Nie widzę dużej różnicy z
    dowolnym nakazem prawnym opartym o inną ideologię.

  • 23. Data: 2023-08-04 11:10:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 11:06, _Master_ wrote:
    > Dobra. Pokazałeś w tych cytatach że nawet nie wiesz na co odpisujesz

    A teraz wypieranie.

    Masz cały komplet typowych symptomów patokonserwatyzmu.

    > Kłóć się dalej sam z Twoim wyimaginowanym obrazem Konfederacji

    Widze, że nawet pokazanie gadającego Krzysia w telewizji i cyctatu z
    programi nie ruszy z posad twoich urojeń co do ich zamiarów.
    Pogratulować betonu, jak już wspomniałem z poglądami bliżej Ci do
    lewaków niż Korwina w samych majtkach.

  • 24. Data: 2023-08-04 11:12:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:57, _Master_ wrote:
    > To Kraśko kłamie o tej hameyce?

    A co to jest Kraśko?

    Ja to widziałem na żywo. W telewizjach, kilku, transmitowali. Zwolennicy
    demokracji postanowili ją wzmocnić. Republikanie to takie Konfederaty.
    Debilizm ten sam, poglądy podobne, tylko Ci z Konfederacji znacznie
    bardziej śmieszni, bo nie mają jeszcze dwururek do obrony ideologi i
    stania na straży demokracji. Ich demokracji, bo każdy ma własną.

  • 25. Data: 2023-08-04 11:16:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 11:00, _Master_ wrote:
    > I jeszcze nie rozumiesz czym jest socjalizm.

    Trochę w nim żyłem. Jednym z postulatów socjalizmu było nie
    faworyzowanie konkretnych grup, każdemu po rowno i w/g potrzeb. Zupełnie
    jak w Twojej wypowiedzi na temat urojeń o tym o co chodzi Konfederacji.

    > Porównujesz lewaków z Konfederacją bo mają na celu dobro również
    > biedniejszych obywateli?

    Porównuje Ciebie do lewaka. Masz poglądy lewicowe. Ty powinieneś zapukać
    do Zandberga, mówie Ci, poczujesz się jak w domu. Wszyscy równi, nikt
    nikogo nie faworyzuje, każdego stać na samochód, nie ma banksterki.
    Lewica jest twoim celem. Zagubiłeś się biedaku po drodze wchodząc w
    ciemny zaułek z kilkoma kibolami w garniturach. Ale spokojnie, z taimi
    poglądami lewica przyjmie cię z otwartymi ramionami, nawet z taką
    przeszłością.

    > Kto Ci to napisał?

    Ty.

  • 26. Data: 2023-08-04 11:34:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 11:05, heby wrote:
    > https://mirror.anarhija.net/pl.anarchistlibraries.ne
    t/mirror/u/ue/umberto-eco-wieczny-faszyzm.a4.pdf

    Tu lepszy, bo tamten ciezko czytać:

    https://pl.anarchistlibraries.net/library/umberto-ec
    o-wieczny-faszyzm

  • 27. Data: 2023-08-04 11:51:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 11:05, heby pisze:

    > Ty zacząłeś, twierdząc, że to przymus kupowania. Czyli też nie rozumiesz.

    Jak nie przymus?

    Aby wjechać do miast będę musiał mieć nowsze droższe auto a docelowo
    elektryczne.

    Mogę się uprzeć to zostanę wykończony mandatami i podatkami

    Będę miał wybór pojechać albo nie pojechać

    Do tego chcesz ograniczyć wolność człowieka?

  • 28. Data: 2023-08-04 11:55:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 11:07, heby pisze:
    > Bardzo wiele: oba oparte o tępackie ideologie.
    >
    > Z jakiejś przyczyny tępackie ideologie religijne tolerujesz, a tępackie
    > ideologie ekologiczne nie.
    >
    > Hipkryzja się to nazywa.

    Małą różnica.

    Księdza nie musisz słuchać pod odpowiedzialnością karną a ideologicznego
    ZAKAZU spaliniaków TAK

    Nie sil się na kolejne dziwne porównania bo Ci nie idzie.

    I nie czytasz tego na co odpisujesz.

  • 29. Data: 2023-08-04 11:55:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 11:51, _Master_ wrote:

    > Jak nie przymus?

    Stwierdzięłś, że przymus kupowania to faszyzm.

    Faszyzm to coś innego.

    Doczytaj zlinkowany tekst, może przestaniesz rzucać tym hasłem na prawo
    i lewo.

    Swoja drogą pogubić się we wlasnych wypowiedziach, to już jest sztuka.

  • 30. Data: 2023-08-04 11:55:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 11:12, heby pisze:
> [...]
    > bardziej śmieszni, bo nie mają jeszcze dwururek do obrony ideologi i
    > stania na straży demokracji. Ich demokracji, bo każdy ma własną.

    Kto Ci ten bełkot napisał?