    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Date: Sun, 09 May 2010 22:23:14 +0200

    Tomasz Pyra wrote:

    > Może tak jak audiofile?

    Kto wie, kto wie. Może ktoś to słyszy.

    Ja jednak zostanę przy empirii mówiącej, że jeśli do baku wchodzi
    więcej, niż bak ma pojemności, lub gdy auto nie chce jechać po
    zatankowaniu paliwa, to naleźy to wiązać z paliwem z danej stacji.
    A nie np. z brakiem magnetyzera powietrza, lameryzatora prądu czy
    niewygrzaniem odpowiednim tarczy sprzęgła i -= przepraszam za
    wyrażenie - wału.
    Korbowego.
    :-)

    --