    From: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stacje Dyskietek 3.5
    Date: Tue, 27 Apr 2010 19:09:19 +0200

    W dniu 2010-04-27 18:58, JoteR pisze:

    > Się korzysta.

    > Się kupuje.

    Wydaje mi się, że z dyskietek 3.5 w obecnych czasach na poważnie
    korzystają tylko jakieś przestarzałe urzędy (ZUS :) ) czy biedniejsze
    organizacje państwowe (np. szkoły). Do tego pewnie należy dodać garstkę
    osób wykorzystujących bardzo stary sprzęt niezdolny do bootowania z CD
    czy USB (dyskietki ratunkowe).

    Sony (konstruktor tego nośnika) ogłosiło zakończenie produkcji dyskietek
    3.5". Może jeszcze jakieś firemki będą to tłukły, ale to już zamknięta
    epoka...

    Pozdrawiam,
    Paweł