  • Data: 2009-12-30 06:44:11
    Temat: Re: Stacja dokująca - zamiast KVM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Dec 2009 19:41:50 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >OK akurat tego nie sprawdzalem, moge to zrobic jutro rano.
    Sprawdzilem, podlaczylem rownoczesnie monitory DVI i analogowy.
    W sterowniku Intel Graphics Media Accelerator mozesz sobie zrobic
    'rozszerzony pulpit' lub 'dual display clone' w kazdej z tych 6
    kombinacji opisanych w sterowniku jako:
    Notebook+Monitor
    Notebook+Wyswietlacz cyfrowy
    Monitor+Notebook
    Monitor+Wyswietlacz cyfrowy
    Wyswietlacz cyfrowy+Notebook
    Wyswietlacz cyfrowy+Monitor

    Klawiszowo [Fn]+F4 przelacza mi tryby dual display clone w
    nastepujacej kolejnosci:
    Notebook+Monitor
    tylko Wyswietlacz cyfrowy
    Notebook+Wyswietlacz cyfrowy
    Monitor+Notebook
    Monitor+Wyswietlacz cyfrowy
    tylko Monitor
    tylko Notebook

    WAM
    --
    Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
    ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,