  • 1. Data: 2010-01-24 11:10:08
    Temat: Stacja dokujaca HP Compaq, a zlacza.
    Od: "HP Compaq user" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Was wie, która stacja dokująca notebooków HP Compaq serii nc6xxx ma
    wyjście monitora DVI - jeśli w ogóle któraś z dostepnych czterech modeli?

    Ewentualnie jakiś inne uwagi co do używania stacji dokującej do notka HP?

  • 2. Data: 2010-01-24 20:21:07
    Temat: Re: Stacja dokujaca HP Compaq, a zlacza.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 12:10:08 +0100, "HP Compaq user"

    >Czy ktoś z Was wie, która stacja dokująca notebooków HP Compaq serii nc6xxx ma
    >wyjście monitora DVI - jeśli w ogóle któraś z dostepnych czterech modeli?
    Np ta tutaj, opisywana miesiac temu w innym watku:
    http://www.allegro.pl/item848640483_nowa_hp_stacja_d
    okujaca_z_zasilaczem_150w_gw_fv.html

    WAM
    --
    Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
    ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,

  • 3. Data: 2010-01-25 12:00:22
    Od: "HP Compaq user" <p...@p...onet.pl>

    No tak, ale wyczytałem na stronie HP:

    HP [2008] Docking Station
    NOTE: DVI is not supported on the HP Compaq 6100, 6300 and 6500 series.

    HP [2008] Advanced Docking Station
    NOTE: DVI is not supported on the HP Compaq 6100 and 6300 series.

    Czyli nie wystarczy fakt, ze stacja dokująca ma z tyłu fizycznie złącze :-((

    Dla odmiany starsze stacje (te jeszcze bez numeru 2008) miały wyjścia S-Video
    oraz Composite Video, których nowsze (modele z numerem 2008) już nie mają...

    Tyle wyczytałem w materiałach HP - ktoś ma osobiste doświadczenia?

    -----

  • 4. Data: 2010-01-25 12:03:22
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    HP Compaq user pisze:
    > Czyli nie wystarczy fakt, ze stacja dokująca ma z tyłu fizycznie złącze :-((

    Od dawna jest trąbione na grupie, że w HP/Compaqach DVI
    w stacji dokującej działa *prawie wyłącznie* w modelach,
    w których takie złącze jest normalnie wyprowadzone.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2010-01-26 18:58:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 13:03:22 +0100, Radosław Sokół
    <R...@p...pl> wrote:

    >Od dawna jest trąbione na grupie, że w HP/Compaqach DVI
    >w stacji dokującej działa *prawie wyłącznie* w modelach,
    >w których takie złącze jest normalnie wyprowadzone.
    W sensie ze lapcok musi miec DVI zeby dzialalo DVI na stacji dok?
    To model 6730b jest akurat tym wyjatkiem ktory DVI nie ma a na stacji
    dokujacej DVI dziala :)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc